GODIŠNJI PLAN NATJEČAJA ZA UDRUGE
Godišnji plan natječaja za udruge za 2024. možete preuzeti OVDJE.
Godišnji plan natječaja za udruge za 2024. možete preuzeti OVDJE.
Pozivaju se učenici i studenti koji su ostvarili pravo na stipendiju temeljem Obavijesti i Natječaja za stipendiranje učenika i studenata u školskoj/akademskoj godini 2023./2024., da do 12. siječnja 2024. godine dostave podatke o tekućem računu (IBAN računa otvorenog na ime učenika/studenta) te pristupe potpisivanju ugovora u Odsjek za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada na adresi Milana Kukurina 2, Hvar, radnim danom od 8 do 14 sati (22. i 29. prosinca do 12 sati).
Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona 741 106 ili mobitela 091 4741 007.
Na temelju članka 12. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, broj: 9/2022) i Natječaja za stipendiranje učenika i studenata u školskoj/akademskoj godini 2023./2024., KLASA: 604-01/23-01/04, URBROJ: 2181-2/01-01/1-23-01 od 3. listopada 2023., oglašenom na oglasnoj ploči i na službenim internetskim stranicama Grada Hvara, gradonačelnik grada Hvara donosi Obavijest o dodjeli učeničkih stipendija.
Obavijest možete preuzeti OVDJE.
Na temelju članka 12. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, broj: 9/2022) i Natječaja za stipendiranje učenika i studenata u školskoj/akademskoj godini 2023./2024., KLASA: 604-01/23-01/04, URBROJ: 2181-2/01-01/1-23-1 od 3. listopada 2023., oglašenom na oglasnoj ploči i na službenim internetskim stranicama Grada Hvara, gradonačelnik grada Hvara donosi Obavijest o dodjeli studentskih stipendija.
Obavijest možete preuzeti OVDJE.
Na temelju odredbe članka 20. i članka 22. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: broj: 86/08, 61/11, 04/18 i 112/19), Povjerenstvo za provedbu Oglasa za prijam u službu službenika/ice i namještenika/ice u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Hvara (dalje u tekstu: Povjerenstvo) dostavlja
Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), a u svezi s Oglasom za prijam u službu na radno mjesto III. kategorije – viši referent za uredsko poslovanje u odsjeku za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada (1 izvršitelj/ izvršiteljica – m/ž ) na određeno vrijeme s punim radnim vremenom u Odsjeku za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada Jedinstvenog upravnog odjela Grada Hvara, objavljen na internetskim stranicama i oglasnoj ploči HZZ-a i Grada Hvara 20. listopada 2023. godine, objavljuje se
Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa za prijam u službu na radno mjesto III. kategorije – viši referent za uredsko poslovanje u odsjeku za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada (1 izvršitelja/ izvršiteljica- m/ž) na određeno vrijeme s punim radnim vremenom u Odsjeku za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada, Jedinstvenog upravnog odjela Grada Hvara, provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:
Način obavljanja prethodne provjere znanja:
Za kandidate prijavljene na Natječaj koji su podnijeli pravodobnu i urednu prijavu te ispunjavaju formalne uvjete Natječaja provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti koja obuhvaća:
Imena i prezimena kandidata prijavljenih na Natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada Hvara (www.hvar.hr) i oglasnoj ploči Grada Hvara najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.
Pravila testiranja:
Pisana provjera znanja sastoji se od:
Intervju sa kandidatima može biti održan i isti dan nakon održavanja pisanog testa, a o čemu će svi kandidati koji su zadovoljili navedeni uvjet biti pravovremeno obaviješteni.
OPIS POSLOVA I ZADATAKA/POSTOTAK VREMENA:
PODACI O PLAĆI:
U članku 8. Zakona o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 28/10) propisano je da plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta na koje je službenik raspoređen i osnovice za obračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta određen je u članku 2. Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, broj: 7/22) i iznosi 1,45 dok je bruto osnovica za obračun plaće utvrđena Odlukom o utvrđivanju osnovice za obračun plaća službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, broj: 6/23) u iznosu od 1.036,00 eura /7.805,74 kune
DODATNE UPUTE I INFORMACIJE
Kandidat/kinja može tijekom natječajnog postupka pisanim putem povući prijavu.
Na web-stranici Grada Hvara bit će objavljeni mjesto i vrijeme testiranja i dodatne upute vezane uz natječaj.
Pročelnik
Nino Pijanović