Gradske udruge

Popis prijavitelja – Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga osoba s invaliditetom te ostalih udruga u području zdravstvene skrbi za 2022.

Popis prijavitelja koji su zadovoljili formalne uvjete Javnog natječaja Grada Hvara

Popis prijavitelja koji nisu zadovoljili formalne uvjete Javnog natjecaja Grada Hvara – osobe s invaliditetom

Sve udruge čije su prijave odbijene iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta, u roku od osam dana od dana objave rezultata imaju pravo podnijeti prigovor gradonačelniku koji će u roku od tri dana od primitka prigovora odlučiti o istome. Za sve dodatne informacije prijavitelji se mogu javiti na broj telefona 741 106, Odsjek za pravne i opće poslove, društvene djelatnosti i lokalnu samoupravu grada.

Javni natječaji za financiranje projekata i programa udruga za 2021. godinu

Temeljem članka 6. i 10. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, br. 26/15) te članka 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, br. 3/18 i 10/18) gradonačelnik Grada Hvara objavljuje javne natječaje za financiranje projekata i programa udruga za 2021. godinu.

Natječaji su otvoreni do 21. veljače 2021. godine.

Sva potrebna dokumentacija nalazi se na poveznicama, u kategoriji Javni natječaj za udruge:

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga u kulturi

Javni natječaj za financiranje programa i projekata ostalih udruga civilnog društva

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga osoba s invaliditetom te ostalih udruga u području zdravstvene skrbi

 

Foto: Ured za udruge RH

Odluke o načinu raspodjele sredstava iz proračuna Grada Hvara za 2021. namijenjenih udrugama

Na temelju čl. 48 Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20) te čl. 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara“, broj 3/18 i 10/18), Zakona o udrugama (Narodne novine, broj: 74/14, 70/17 i 98/19) te sukladno odredbama Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Narodne novine, broj: 26/15) gradonačelnik Grada Hvara donio je odluke o načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz proračuna Grada Hvara za 2021. godinu namijenjenih financiranju programa i projekata udruga.

Odluka o načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Hvara za 2021. godinu namijenjenih financiranju programa i projekata udruga u kulturi s područja Grada Hvara

Odluka o načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Hvara za 2021. godinu namijenjenih financiranju programa i projekata ostalih udruga civilnog društva s područja Grada Hvara

Odluka o načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Hvara za 2021. godinu namijenjenih financiranju programa i projekata udruga osoba s invaliditetom te ostale udruge iz područja zdravstvene skrbi

Obavijest za udruge – zahtjev za isplatu sredstava

Ovim putem obavještavamo sve udruge kojima je odobreno financiranje programa i projekata za 2020. godinu da odobrena sredstva mogu zatražiti putem Obrasca C4 – Zahtjev za isplatu sredstava s tablicom troškova, a koji su objavljeni na službenim internetskim stranicama Grada Hvara.

Sve udruge kojima je odobreno financiranje programa i projekata za 2020. godinu nakon potpisa ugovora trebaju ispuniti Zahtjev za isplatu sredstava te pripadajuću tablicu troškova (dokumente potrebne za pristupanje potpisivanju ugovora možete pronaći u Pozivu udrugama).

Zahtjevi moraju biti obrazloženi dokumentacijom o nastalom trošku (preslike računa, obračuna plaća, putnih naloga i sl). U slučaju da Korisnik mora plaćati troškove unaprijed, dužan je uz Zahtjev dostaviti ponudu ili predračun te nakon primljenih sredstava dostaviti Gradu presliku računa te presliku uplate. Zahtjev za isplatu zadnjeg obroka mora se predati najkasnije do 30. studenoga 2020. godine, a Grad će isplatiti sredstva, temeljem odobrenog zahtjeva za isplatu, najkasnije do 31. prosinca 2020. godine.

Zahtjev za isplatu sredstava ovjeren pečatom i potpisom predaje se u pisarnici Grada Hvara na adresi: Milana Kukurina 2, 21450 Hvar.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti Odsjeku za proračun, financije i gospodarstvo, JUO Grada Hvara: Margita Petrić-Hraste, dipl. oec., 091/4741-018, 021/681-724.

Tekst obavijesti možete preuzeti OVDJE.

Dokumenti za preuzimanje:

Obrazac C4 – Zahtjev za isplatu sredstava

Tablica troškova