Službeni glasnik – br. 04/2017

Glasnik je dostupan za preuzimanje  OVDJE.

 

SLUŽBENI GLASNIK GRADA HVARA

GODINA XXIV.  BROJ 4.                                     Godišnja pretplata iznosi 1.000,00 Kn –    plaća se na račun broj : 2500009-1815300001Hvar, 30. lipnja 2017. godine

                Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst. 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na I konstituirajućoj sjednici održanoj dana 19. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Mandatne komisije

 

Bira se Mandatna komisija Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

  1. Nada Jeličić, predsjednica
  2. Ivana Visković, član
  3. Jurica Miličić, član.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD   HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/09

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 19. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik-Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09, 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst. 6/13, 8/13 i 11/13). Gradsko vijeće Grada Hvara na I konstituirajućoj sjednici održanoj dana 19. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za izbor i imenovanja

 

 

Bira se Odbor za izbor i imenovanja Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

  1. Jurica Miličić, predsjednk
  2. Nada Jeličić, član
  3. Katica Visković, član.
  4. Fabijan Vučetić, član
  5. Teo Jeličić, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/10

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 19. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst. 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09, 7/09. 4/10. 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za statut i poslovnik

 

Bira se Odbor za statut i poslovnik Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

–        Joško Rosso – predsjednik

–        Rino Budrović, član

–        Ranko Avelini, član

–        Prošperina Jeličić, član

–        Jurica Miličić, član

–        Dražen Bonković, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

KLASA: 021-05/17-01/11

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09. 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst. 6/13. 11/13 i 8/14 ). članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09, 7/09. 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13 ), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za financije

 

Bira se Odbor za financije Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

–        Željko Pavišić – predsjednik

–        Ivo Pavičić, član

–        Katica Vučetić, član

–        Zdravko Tudor, član

–        Ive Tudor, član

–        Nada Matković, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/12

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za predlaganje imena ulica i trgova

 

Bira se Odbor za za predlaganje imena ulica i trgova Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Antonija Barbarić – predsjednik

–        Lenka Kovačević, član

–        Margita Visković, član

–        Marko Soldić, član

–        Jurko Petrić, član

–        Marija Vuco, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

 

 

KLASA: 021-05/17-01/13

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 4/10. 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za urbanizam i prostorno uređenje

 

Bira se Odbor za urbanizam i prostorno uređenje Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Jurica Miličić – predsjednik

–        Ranko Avelini, član

–        Prošper Carić, član

–        Jakov Hraste, član

–        Žarko Dadić, član

–        Teo Jeličić, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/14

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09. 8/09. 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09. 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za Odbora za razvoj i

unaprjeđenje turizma

 

Bira se Odbor za razvoj i unaprjeđenje turizma Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Vinko Ravlić – predsjednik

–        Matea Dulčić, član

–        Ivana Tudor, član

–        Zdravko Tudor, član

–        Dorotea Marojević-Ćaleta, član

–        Jurica Hraste, član

–        Vilma Plazonja, član

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/15

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar. 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09. 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za uređenje i poboljšanje kopnenog i pomorskog prometa na području Grada Hvara

 

Bira se Odbor za uređenje i poboljšanje kopnenog i pomorskog prometa na području Grada Hvara Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Antun Plenković – predsjednik

–        Matko Lušić, član

–        Joško Martinić, član

–        Jurko Petrić, član

–        Marin Jeličić, član

–        Ivica Bilandžić, član

–        Tonči Dujmović, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/16

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za školstvo kulturu i sport

 

Bira se Odbor za školstvo kulturu i sport Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–          Nada Jeličić – predsjednik

–          Sanja Ćurin, član

–          Jurica Miličić, član

–          Prošper Zaninović, član

–          Matko Pavlović, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/17

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09. 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst. 6/13. 11/13 i 8/14). članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09. 7/09. 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Povjerenstva za dodjelu javnih priznanja

 

Bira se Povjerenstvo za dodjelu javnih priznanja Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Prošperina Jeličić – predsjednik

–        Sanja Ćurin, član

–        Matko Lušić, član

–        Antun Plenković, član

–        Zorka Bibić, član

–        Ivo Zaninović, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/18

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar. 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09. 8/09. 1/11. 2/11-pročišćeni tekst. 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09. 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Povjerenstva za procjenu vrijednosti nekretnina

 

 

 

Bira se Povjerenstvo za procjenu vrijednosti nekretnina Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Teo Jeličić – predsjednik

–        Ivo Pavičić, član

–        Pero Radaić, član

–        Dino Petrić, član

–        Kristina Lubina Deiters, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/19

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 11/13 i 8/14), članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09. 7/09, 4/10, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13). Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

RJEŠENJE

o izboru Povjerenstva za ravnopravnost spolova

 

Bira se Povjerenstva za ravnopravnost spolova Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–        Nada Matković – predsjednik

–        Marija Milnac, član

–        Rino Budrović, član

–        Katarina Marušić, član

–        Matko Tomislav Novak, član

–        Venija Kempeks, član

–        Nikolina Šeperica, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/20

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 25. stavak 1. alineja 21. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09. 7/09. 8/09. 1/11.2/11-pročišćeni tekst. 6/13, 11/13 i 8/14). članka 3. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara». broj: 5/09. 7/09. 4/10. 2/11-pročišćeni tekst, 6/13, 8/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na drugoj sjednici održanoj dana 29. lipnja 2017. godine, donosi

 

 

 

RJEŠENJE

o izboru Odbora za protokol

 

Bira se Odbor za protokol Gradskog vijeća Grada Hvara u sastavu:

 

–          Jurica Miličić – predsjednik

–          Katica Čuljak, član

–          Sandra Barbarić, član

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 021-05/17-01/ 21

URBROJ: 2128/01-02-17-01

Hvar, 29. lipnja 2017. godine

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj: 33/01, 60/01 – vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13-pročišćeni tekst) i članka 25. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13 i 11/13), Gradsko vijeće Grada Hvara na 2. sjednici održanoj dana 29. linja 2017. godine, donosi

 

Z A K LJ U Č A K

o paketu mjera za normalizaciju stanja u turizmu

 

I.

 

Nalaže se gradonačelniku da za slijedeću sjednicu Gradskog vijeća Grada Hvara pripremi konkretan paket mjera za normalizaciju stanja u turizmu i način provođenja gradskih odluka.

 

II.

 

Na slijedeću sjednicu Gradskog vijeća Grada Hvara pozvati svi predstavnici Službi i direktori trgovačkih društava kojima je Grad Hvar osnivač

 

III.

 

Ovaj zaključak stupa na snagu prvog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Hvara.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADSKO VIJEĆE

 

KLASA: 3-01/17-01/13

URBROJ: 2128/01-01-17-0

Hvar, 29. lipnja. 2017.

PREDSJEDNIK

GRADSKOG VIJEĆA:

Jurica Miličić, mag. iur., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN broj: 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13-pročišćeni tekst), i članka 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara”, broj: 5/09, 7/09, 8/09. 1/11,2/11 -pročišćeni tekst, 6/13 i 11/13). Gradonačelnik Grada Hvara, donosi

 

ODLUKU

o cijeni ulaznica za 56. Hvarske ljetne priredbe

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom se utvrđuje cijena ulaznica za posjetitelje priredbi u okviru manifestacije 56. Hvarske ljetne priredbe 2017., u iznosu od 75,00 (slovima: sedamdesetipet) kuna, osim za nastup Sudar Percussion, Ratko Zjača u iznosu od 100,00 kuna (slovima: stotinu kuna), Los Caballeros u iznosu od 120,00 (slovima: stodvadeset) kuna te za nastup Stefana Milenkovića koja će iznositi 150,00 (slovima: stopedeset) kuna.

Djeci do 12 godina ulaz je besplatan.

 

Članak 2.

 

Za 56. Hvarske ljetne priredbe uvodi se sezonska pretplata za posjetitelje u dvije kategorije:

–        u iznosu od 400,00 (slovima: četiristotine) kuna, kojom se ostvaruje pravo ulaza na 42 događanja Hvarskih ljetnih priredbi

–        u iznosu od 200,00 (slovima: dvijestotine) kuna, kojom se ostvaruje pravo ulaza na 10 događanja Hvarskih ljetnih priredbi

Pretplata ne uključuje ulaznice za koncert Stefana Milenkovića i Rohana de Silve koji će se održati u Franjevačkom samostanu 14. srpnja 2017. godine te za koncert Los Caballerosa na Venerandi 18. kolovoza 2017. godine.

 

Članak 3.

 

Naplatu ulaznica i pretplate vršit će djelatnici Jedinstvenog upravnog odjela Grada Hvara ili studenti i učenici za koje Grad Hvar ima sklopljen ugovor sa Student servisom. Naplata se vrši isključivo u kunama.

 

Članak 4

 

Ova Odluka stupa na snagu danom objave na oglasnoj ploči Grada Hvara, a objavit će se u Službenom glasniku Grada Hvara.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

 

KLASA: 612-03/17-01/01

URBROJ: 2128/01-01/1-17-01

Hvar, 19. svibnja 2017.g.

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Sukladno članku 15. stavak 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16) Gradonačelnik Grada Hvara i članka 35. Statuta Grada Hvara (Sl. glasnik Grada Hvara, broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst i 6/13), Gradonačelnik Grada Hvara, kao odgovorna osoba javnog naručitelja, donosi

 

ODLUKU

o provedbi postupka jednostavne nabave

 

PREDMET ODLUKE

 

Članak 1.

 

U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava, ovom Odlukom uređuje se postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu robe, radova i/ili usluga, procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna za nabavu roba i usluga, odnosno 500.000,00 kuna za nabavu radova (u daljnjem tekstu: jednostavna nabava) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16) (u daljnjem tekstu: ZJN 2016) ne postoji obveza provedbe postupka javne nabave.

 

SPREČAVANJE SUKOBA INTERESA

 

Članak 2.

 

O sukobu interesa na odgovarajući način primjenjuju se odredbe ZJN 2016. POKRETANJE POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE

 

Članak 3.

 

Pripremu i provedbu postupka jednostavne nabave provode stručno povjerenstvo za jednostavnu nabavu, koje imenuje Gradonačelnik Grada Hvara, odlukom za svaki postupak jednostavne nabave zasebno, te određuje njihove obveze i ovlasti u postupku jednostavne nabave. Obveze i članova stručnog povjerenstva naručitelja su:

–        sastavljanje dokumentacije: dogovor oko uvjeta vezanih uz predmet nabave, potrebnog sadržaja dokumentacije, unos tehničkih specifikacija, ponudbenih troškovnika i ostalih dokumenata vezanih uz predmetnu nabavu,

–        provedba postupka jednostavne nabave: slanje i objava Poziva za dostavu ponuda na web stranici Grada Hvara, otvaranje pristiglih ponuda, sastavljanje zapisnika o otvaranju ponuda, sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, odabir najpovoljnije ponude sukladno kriteriju za odabir i uvjetima propisanim dokumentacijom/uputama za prikupljanje ponuda.

U pripremi i provedbi postupka jednostavne nabave moraju sudjelovati najmanje 2 (dva) člana stručnog povjerenstva naručitelja od kojih 1 (jedan) može imati važeći certifikat na području javne nabave u postupcima jednostavne nabave procijenjene vrijednosti iznad 70.000,00 kuna.

 

Članak 4.

 

Postupci jednostavne nabave moraju biti usklađeni s Planom nabave naručitelja, izuzev predmeta nabave procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 kuna.

Postupak jednostavne nabave pokreće se zahtjevom nadležne službe u čiju nadležnost spada obavljanje poslova povezan s predmetom nabave.

 

Postupak jednostavne nabave započinje danom slanja Zahtjeva za pripremu i početak postupka jednostavne nabave članovima stručnog povjerenstva naručitelja.

Zahtjev za pripremu i početak nabave sastoji se od: naziva podnositelja Zahtjeva, naziva predmeta nabave, procijenjena vrijednost nabave, planiranih sredstava (s PDV-om) i izvori planiranih sredstava (pozicija i konto proračuna), roka isporuke/ izvođenja/izvršenja, mjesta isporuke/izvođenja/izvršenja, dinamike, uvjeta plaćanja, kontakt osobe, opis predmeta nabave i tehničke specifikacije te uvjeti, troškovnici i drugih podataka potrebnih za valjanu provedbu jednostavne nabave

 

PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI MANJE OD 70.000 kn.

 

Članak 5.

 

Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 70.000,00 kuna naručitelj provodi izdavanjem narudžbenice jednom gospodarskom subjektu. Narudžbenica obvezno sadrži podatke o:

–        nazivu službe koja izdaje narudžbenicu, osobi koja pokreće nabavu, vrsti roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz detaljnu specifikaciju jedinica mjere, jediničnih cijena te ukupne cijene, roku i mjestu isporuke, načinu i roku plaćanja, gospodarskom subjektu-dobavljaču.

Narudžbenicu potpisuje odgovorna osoba naručitelja.

Za nabavu usluga iz stavka 1. obvezan je pisani ugovor u slučajevima kada se nabavljaju intelektualne i osobne usluge.

Evidenciju o izdanim narudžbenicama iz ovog članka vodi pojedina Služba koja izdaje narudžbenice.

 

PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI JEDNAKE ILI VEĆE OD 70.000 kn.

 

Članak 6.

 

Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna, naručitelj provodi pozivom za dostavu ponuda od najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta. Poziv s prilozima se može uputiti i elektroničkim putom, ako za to postoje uvjeti.

Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv za dostavu ponuda može se uputiti samo 1 (jednom) gospodarskom subjektu.

Kod postupka jednostavne nabave jednake ili veće od 70.000 kuna, istodobno sa slanjem poziva za dostavu ponuda, naručitelj objavljuje poziv za dostavu ponuda na svojim internetskim stranicama. Poziv mora biti dostupan na internetskim stranicama najmanje 10 dana od dana njegove objave. Poziv za dostavu ponuda mora sadržavati:

–        naziv javnog naručitelja,

–        opis predmeta nabave i tehničke specifikacije,

–        procijenjenu vrijednost nabave,

–        kriterij za odabir ponude,

–        uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti, rok za dostavu ponude (datum i vrijeme), način dostavljanja ponude, adresa na koju se ponude dostavljaju,, kontakt osoba,

–        broj telefona i adresa elektroničke pošte,

–        datum objave poziva na internetskim stranicama.

Rok za dostavu ponuda je najmanje 10 dana kod procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000 kuna, od dana upućivanja poziva za dostavu ponuda.

 

Članak 7.

 

U postupcima jednostavne nabave procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000 kuna naručitelj može u pozivu za dostavu ponuda odrediti razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja.

 

Članak 8.

 

Naručitelj obvezan je isključiti ponuditelja iz postupka jednostavne nabave:

  1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od kaznenih dijela odnosno odgovarajuća kaznena dijela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, sukladno odgovarajućoj odredbi propisa kojim se uređuje javna nabava.
  2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja.
  3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata.
  4. ako je nad njime otvoren stečaj.
  5. ako je gospodarski subjekt pravomoćno osuđen za kazneno djelo ili prekršaj u vezi sa obavljanjem profesionalne djelatnosti. .

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točki 1. i 5. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana slanja/objave poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama Grada Hvara.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 2. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja/objave poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama Grada Hvara ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 4. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od tri mjeseca računajući od dana slanja/objave poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama naručitelja ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta.

 

Članak 9.

 

U pozivu za dostavu ponuda obvezno se određuju uvjeti za obavljanje profesionalne djelatnosti koje ponuditelj dokazuje:

  1. upisom u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog
    subjekta.

Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod javnog bilježnika. Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana slanja/objave poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama naručitelja,

  1. posjedovanjem određenog ovlaštenja ili članstva u određenoj organizaciji kako bi mogao izvršiti
    određeni ugovor.

 

Članak 10.

 

U pozivu za dostavu ponuda određuju se uvjeti financijske sposobnosti koji se dokazuju s jednim ili više dokumenata i to:

  1. dokumentom izdanim od bankarskih ili drugih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta,
  2. dokumentom o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti,
  3. izjavom o ukupnom prometu gospodarskog subjekta do najviše posljednje tri financijske godine.

 

Članak 11.

 

Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelj dokazuje s jednim ili više dokaza i to:

  1. popisom ugovora o isporuci roba izvođenju radova i /ili izvršenju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave tijekom tri godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži: vrijednost ugovora, datum isporuke robe, izvođenja radova i/ili izvršenja usluga i naziv druge ugovorne strane. Popisu se obvezno prilaže i potvrda potpisana ili izdana od druge ugovorne strane. Potvrda druge ugovorene strane sadrži: vrijednost ugovora sa i bez PDV-a, datum i mjesto isporuke robe, izvođenja radova i/ili izvršenja usluga, naziv druge ugovorne strane i navod o urednom izvršenju ugovora. U nedostatku potvrde vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
  2. navodom o tehničkim stručnjacima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li tom gospodarskom subjektu
  3. obrazovne i stručne kvalifikacije osoba odgovornih za poslove vezane za izvršenje predmeta nabave.
  4. uzorci , opisi, fotografije, izjava o prosječnom godišnjem broju radnika u posljednje tri godine, izjavu o alatima, uređajima i tehničkoj opremi.

 

Članak 12.

 

Naručitelj može zahtijevati prilaganje potvrda (certifikata) koje izdaju neovisna tijela.

Naručitelj mora priznati jednakovrijedne potvrde (certifikate) izdane od tijela za potvrđivanje osnovanih u drugim državama članicama.

 

Članak 13.

 

Troškovnik koji izrađuje naručitelj u pozivu za dostavu ponuda sastoji se od jedne ili više stavki. Stavke troškovnika sadrže: tekstualni opis stavki, jedinicu mjere, cijenu stavke po jedinici mjere, zbirna cijena stavki, cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost.        Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke troškovnika.

 

 

Članak 14.

 

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva po ovoj Odluci ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. U slučaju u vjerodostojnost dostavljenih dokumenata stručno povjerenstvo može pozvati odabranog ponuditelja da dostavi original ili ovjerovljeni prijepis.

 

Članak 15.

 

Naručitelj u postupku jednostavne nabave može od gospodarskih subjekata tražiti sljedeće vrste jamstava:

  1. jamstvo za ozbiljnost ponude za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka, odbijanja potpisivanja ugovora,
  2. jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza,
  3. jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku,
  4. jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti za otklanjanje štete koja može nastati u vezi obavljanja određene djelatnosti

Bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude naručitelj odredio, ponuditelj može dati novčani pologu traženom iznosu.

Jamstvo za ozbiljnost ponude se određuje u apsolutnom iznosu koje ne smije biti više od 5% od procijenjene vrijednosti nabave.

Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude.

Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude neposredno nakon završetka postupka javne nabave, a presliku jamstva pohraniti.

 

Članak 16.

 

Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zahtijevati objašnjenja i izmjene vezane za poziv za dostavu ponuda, a naručitelj je dužan odgovor staviti na raspolaganje na istim internetskim stranicama na kojima je objavio poziv za dostavu ponuda bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Na pravodobno dostavljeni zahtjev naručitelj je obvezan odgovor staviti na raspolaganje najkasnije četvrtog dana prije isteka roka za dostavu ponuda.

Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen naručitelju najkasnije šestog dana prije dana u kojem istječe rok za dostavu ponuda.

Pravodobno dostavljene ponude upisuju se u upisnik o zaprimanju ponuda te dobiva redni broj prema redoslijedu zaprimanja.

Ako je dostavljena izmjena i/ili dopuna ponude, ona se upisuje u upisnik o zaprimanju ponuda te dobiva redni broj prema redoslijedu zaprimanju.

Ponuda se u tom slučaju smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja posljednje izmjene i/ili dopune ponude.

Upisnik je sastavni dio zapisnika o otvaranju ponuda. Kada nema javnog otvaranja ponuda upisnik je sastavni dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.

Na omotnici ponude naznačuje se datum i vrijeme zaprimanja te redni broj ponude prema redoslijedu zaprimanja.

Ponuda dostavljena nakon isteka roka za dostavu ponuda ne upisuje se u upisnik o zaprimanju ponuda, ali se evidentira i obilježava kao zakašnjela ponuda, te neotvorena vraća pošiljatelju bez odgode.

Do trenutka javnog otvaranja ponuda nije dopušteno davanje informacija o zaprimljenim ponudama.

 

Članak 18.

 

Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da isporuči robu, pruži usluge ili izvede radove sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda.

Ponuda sadrži: popunjen ponudbeni list, jamstvo za ozbiljnost ponude, ako je traženo, dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenja, dokaze sposobnosti za obavljanje profesionalnih djelatnosti, popunjen troškovnik, ostalo traženo pozivom za dostavu ponuda. Ponudbeni list iz stavka 2. ovoga članka najmanje sadrži: naziv i sjedište naručitelja, naziv i sjedište ponuditelja, adresa, OIB, broj računa, navod o tome je li ponuditelj u sustavu poreza na dodanu vrijednost, adresu za dostavu pošte, adresa e-pošte, kontakt osoba ponuditelja, broj telefona, broj faksa, predmet nabave, cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost, iznos PDV, cijenu ponude s PDV-om , rok valjanosti ponude, datum i potpis ponuditelja.

Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova na način da čini cjelinu.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom.

Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

 

Članak 19.

 

Ponuditelj izražava cijenu ponude u kunama. Cijena ponude piše se brojkama.

U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

 

Članak 20.

 

Ponude se dostavljaju u zatvorenim omotnicama s naznakom: naziva naručitelja, naziva ponuditelja, naziva predmeta nabave, evidencijski broj nabave i „NE OTVARAJ”. Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude.

Izmjena i dopuna ponude sastavljaju se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

 

Članak 21.

 

Otvaranje ponuda je javno kod postupaka jednostavne nabave procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna.

Javno otvaranje ponuda započinje na naznačenom mjestu i u naznačeno vrijeme istodobno s istekom roka za dostavu ponuda.

Ponude otvaraju najmanje dva člana stručnog povjerenstva naručitelja.

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati članovi stručnog povjerenstva ponuditelja i druge osobe.

Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva naručitelja i članovi stručnog povjerenstva ponuditelja.

Članak 22.

 

Obvezno se sastavlja zapisnik o javnom otvaranju ponuda koji se odmah uručuje ovlaštenim predstavnicima ponuditelja koji su nazočni, a ostalima na pisani zahtjev.

Zapisnik o javnom otvaranju ponuda sadrži:

–        naziv i sjedište naručitelja,

–        naziv predmeta nabave,

–        evidencijski broj nabave,

–        navod o danu slanja poziva za dostavu ponuda,

–        navoda o roku za dostavu ponuda,

–        datum i sat početka postupka otvaranja ponuda,

–        imena i prezimena članova stručnog povjerenstva naručitelja,

–        imena i prezimena ovlaštenih predstavnika ponuditelja,

–        naziva i sjedišta ponuditelja,

–        cijena ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om,

–        naznaku je li ponuda potpisana,

–        primjedbe, članova stručnog povjerenstva naručitelja i ovlaštenih predstavnika ponuditelja na postupak javnog otvaranja ponuda,

–        datum i sat završetka postupka otvaranja ponuda,

–        potpisa članova stručnog povjerenstva naručitelja i ovlaštenih predstavnika ponuditelja.

 

Članak 23.

 

Na početku javnog otvaranja ponuda navodi se predmet nabave, ime i prezime nazočnih članova stručnog povjerenstva naručitelja, te ime i prezime nazočnih ovlaštenih predstavnika ponuditelja. Ponude se otvaraju prema rednom broju iz upisnika o zaprimanju ponuda.

Kada je dostavljena izmjena i/ili dopuna ponude, prvo se otvara izmjena i/ili dopuna te potom osnovna ponuda.

Za svaku otvorenu ponudu utvrđuje se da li je potpisana i od koliko je dijelova sastavljena. Iz svake otvorene ponude obvezno se čita: 1. naziv i sjedište ponuditelja, a u slučaju zajednice ponuditelja naziv i sjedište svakog člana zajednice ponuditelja, 2. cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost i cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.

Naručitelj mora omogućiti ovlaštenim predstavnicima ponuditelja uvid u ponudbeni list te ponude, te omogućiti im davanje primjedbi na postupak javnog otvaranja ponuda.

Zapisnik o javnom otvaranju ponuda se odmah daje na potpis nazočnim ovlaštenim predstavnicima ponuditelja.

Ako netko od nazočnih ovlaštenih predstavnika ponuditelja odbije potpisati zapisnik o javnom otvaranju ponuda, naručitelj će o tome sastaviti bilješku koja se prilaže zapisniku.

 

Članak 24.

 

Članovi stručnog povjerenstva naručitelja pregledavaju i ocjenjuju ponude na temelju uvjeta iz poziva za dostavu ponuda.

Pregled i ocjena ponuda su tajni do donošenja obavijesti naručitelja.

Postupak pregleda i ocjene ponuda obavljaju članovi stručnog povjerenstva naručitelja, a po potrebi osoba koja posjeduje važeći certifikat u području javne nabave te neovisne stručne osobe.

 

Članak 25.

 

O postupku pregleda i ocjene ponuda sastavlja se zapisnik.

Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda sastoji se od:

–  naziva i sjedišta naručitelja,

–  naziva predmeta nabave,

–  evidencijskog broja nabave,

–  navoda o danu slanja poziva za dostavu ponuda,

–  navoda o roku za dostavu ponuda,

–  datuma i sata početka postupka pregleda i ocjene ponuda,

–  imena i prezimena članovi stručnog povjerenstva naručitelja,

–  cijena ponuda bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om,

–  analitičkog prikaza traženih i danih dokaza o sposobnosti ponuditelja,

–  jamstva ako je traženo,

–  analize ponuda vezano za ispunjenje zahtjeva u pogledu opisa predmeta nabave i tehničkih specifikacija,

–  razloga za odbijanje ponuda uz objašnjenje,

–  rangiranje valjanih ponuda sukladno kriteriju za odabir,

–        naziva ponuditelja s koji će se sklopiti ugovor,

–               prijedloga odgovornoj osobi naručitelja za donošenje odluke o odabiru ili odluke o poništenju, s obrazloženjem.

Sposobnost ponuditelja mora postojati u trenutku otvaranja ponuda.

U postupku pregleda i ocjene ponuda, članovi stručnog povjerenstva naručitelja slijedećim redoslijedom provjeravaju valjanost ponude:

  1. razloge isključenja, ako su traženi,
  2. jamstvo za ozbiljnost ponude, ako je traženo,
  3. ispunjenje uvjeta o sposobnosti,
  4. računska ispravnost ponude,
  5. ispunjenje zahtjeva vezanih za opis predmeta nabave i tehničke specifikacije,
  6. ispunjenje ostalih uvjeta iz poziva na dostavu ponuda.

 

Članak 26.

 

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.

Nevaljana ponuda je ponuda koja zbog objektivnih razloga ne može biti odabrana, primjerice zakašnjelo dostavljena ponuda, ponuda ponuditelja kod kojeg su stečeni razlozi za isključenje, ponuda ponuditelja koji nije dokazao svoju sposobnost s skladu s pozivom, za dostavu ponuda, ponuda kojoj nedostaje jamstvo za ozbiljnost ponude, ponuda čija je vrijednost veća od procijenjene vrijednosti nabave, ponuda s neuobičajeno niskom cijenom.

Neprikladna ponuda je ponuda koja u cijelosti ne odgovara potrebama naručitelja u opisu predmeta nabave i tehničkim specifikacijama.

 

Članak 28.

 

Naručitelj je obvezan provjeriti računsku ispravnost ponude.

Ukoliko se utvrdi računska pogreška od 5% i manja, naručitelj će pisanim putem od ponuditelja zatražiti prihvat ispravka računske pogreške.

 

 

 

 

Članak 29.

 

Ako je u ponudi iskazana neuobičajeno niska cijena ponude što dovodi u sumnju mogućnost isporuke robe, izvođenja radova ili pružanja usluga koji su predmet nabave, naručitelj može odbiti takvu ponudu.

Kod ocjene cijena naručitelj uzima u obzir usporedne iskustvene i tržišne vrijednosti te sve okolnosti pod kojima će se izvršavati određeni ugovor o nabavi.

Prije odbijanja ponude iz stavka 1. ovog članka naručitelj mora pisanim putem od ponuditelja zatražiti objašnjenje s podacima o sastavnim elementima ponude koje smatra bitnima za izvršenje ugovora.

U tu svrhu ponuditelju se daje rok od tri dana od dana primitka zahtjeva.

 

Članak 30.

 

Naručitelj je obvezan na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda odbiti:

  1. ponudu ponuditelja koji nije dostavio jamstvo za ozbiljnost ponude ako je traženo, odnosno ako dostavljeno jamstvo nije valjano,
  2. ponudu ponuditelja koji nije dokazao svoju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti u skladu s pozivom za dostavu ponuda,
  3. ponudu koja nije cjelovita,
  4. ponudu čija je cijena veća od procijenjene vrijednosti predmeta nabave,
  5. ponuda koja je suprotna odredbama poziva za dostavu ponuda,
  6. ponuda u kojoj cijena nije iskazana u apsolutnom iznosu,
  7. ponuda koja ne ispunjava uvjete vezane za svojstvo predmeta nabave – dokumentacije za nadmetanje,
  8. ponudu za koju ponuditelj nije pisanim putem prihvatio ispravak računske pogreške,
  9. ponude ponuditelja koji su dostavili dvije ili više ponuda u kojima je isti ponuditelj,
  10. ponuda nepozvanog gospodarskog subjekta,
  11. ponudu ponuditelja koji unutar ostavljenog roka nije dao zatraženo objašnjenje ili dostavljeno objašnjenje za naručitelja nije prihvatljivo.

Naručitelj može poništiti postupak jednostavne nabave ako:

  1. postanu poznate okolnosti zbog kojih ne bi došlo do pokretanja postupka jednostavne nabave da su bile poznate prije,
  2. postanu poznate okolnosti zbog kojih bi došlo do sadržajno bitno drugačijeg poziva za dostavu ponuda da su bile poznate prije.

Naručitelj je obvezan poništiti postupak jednostavne nabave ako:

  1. nije pristigla nijedna ponuda,
  2. nakon isključenja i odbijanja ponuda ne preostane niti jedna valjana ponuda.

 

Članak 32.

 

Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponude donosi odluku/obavijest o odabiru najpovoljnije ponude, koja se temelji na kriteriju za odabir ponude. Sukladno odluci o odabiru ponude sklapa se ugovor o nabavi. Odluka/obavijest o odabiru najpovoljnije ponude obvezno sadrži:

  1. podatke o naručitelju,
  2. predmet nabave,
  3. naziv ponuditelja čija je ponuda odabrana,
  4. razloge odbijanja ponuda,
  5. datum donošenja i potpis odgovorne osobe.

Članak 33.

 

U slučaju poništenja postupka jednostavne nabave naručitelj donosi odluku o poništenju u kojoj navodi:

  1. podatke o naručitelju,
  2. predmet nabave,
  3. obrazloženje razloga poništenja i
  4. datum donošenja i potpis odgovorne osobe.

 

Članak 34.

 

Odluku/obavijest o odabiru najpovoljnije ponude s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda naručitelj je obvezan bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način.

 

Članak 35.

 

Rok za donošenje odluke/obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka jednostavne nabave iznosi 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda kod jednostavne nabave procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna.

 

Članak 36.

 

Odluka/obavijest o odabiru najpovoljnije ponude postaje izvršna danom donošenja.

Izvršnošću odluke/obavijesti o odabiru nastaje ugovor o javnoj nabavi.

 

Članak 37.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

 

KLASA: 330-05/17-01/42

URBROJ: 2128/01-01/01-17-01

Hvar, 31. svibnja 2017. godine

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/D1, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 106/03, 129/05, 109/07,125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15), Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru (NN br. 36/04, 63/08, 133/13, i 64/14), Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017.g. Klasa:342-01/17-01/20 Urbroj: 2128/1-01/1-17-10 od 04. svibnja 2017.g. i odredbe članka 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara” br. 05/09, 07/09, 08/09, 01/11, 02/11-pročišćeni tekst, 06/13 i 11/13) Gradonačelnik Grada Hvara dana 26. svibnja 20’l7.g., donosi

 

ODLUKU

o visini naknade za djelatnosti na pomorskom dobru Grada Hvara za 2017.g.

 

Članak 1.

 

Visina naknade za djelatnosti na pomorskom dobru sukladno Planu upravljanja pomorskim dobrom za 2017.g. iznositi će sukladno Uredbi o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru (NN br. 36/04, 63/08, 133/13 i 63/14) gdje je Grad Hvar svrstan u Turistički razred ” A” (Pravilnik o proglašavanju turističkih općina i gradova i o razvrstavanju naselja u turističke razrede (NN, br. 122/09). Naknade iznose kako slijedi:

 

 

 

 

 

Djelatnost Sredstvo

Obračunska jedinica

Naknada (kuna)

IZNAJMLJIVANJE Brodica na motorni

*Po metru dužnom

300,00

SREDSTAVA pogon

  Jedrilica, brodica na

*Po metru dužnom

200,00

  vesla

  Skuter **

Po plovilu

6.000,00

  Dječji skuter do 2 kW

Po plovilu

3.000,00

  Sredstvo za vuču s

  opremom ** (banana,

  tuba, guma, skije,

Po kW

50,00

  padobrani i si.)

  Daska za jedrenje,

Po komadu

450,00

  sandolina, pedalina i si.

  Podmornica **

Po komadu

3.000,00

  Pribor i oprema za

Po komadu

20,00

  ronjenje

UGOSTITELJSTVO Kiosk, prikolice,objekti

I i montažni objekti do

Paušal

15.000,00

TRGOVINA 12 m2 i si.

  Pripadajuća terasa

Po m2

400,00

  objekta

  Štand (rukotvorine,

Paušal

6.000,00

  igračke, suveniri i si)

  Ambulantna prodaja

  (škrinja, aparati za

Paušal

5.000,00

  sladoled i si.)

 

KOMERCIJALNO –  

REKREACIJSKI Jumping **

Paušal

12.000,00

SADRŽAJI  

  Aqua park i drugi

Paušal

8.000,00

  morski sadržaji **

  Zabavni sadržaji

Po komadu

1.500,00

  Suncobrani i ležaljke

Po komadu

40,00

  Kulturne, komercijalne,

  zabavne, športske

Po m2/dan

7,00

  priredbe

  Snimanje

Paušal / dan

1.000,00

  komercijalnog

  programa i

  reklamiranje

  Slikanje, fotografiranje

Paušal

500,00

– podnosi se jedan zahtjev za sva sredstva

** Sukladno članku 8. stavku 2. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru Vijeće je dužno po službenoj dužnosti zatražiti suglasnost Lučke kapetanije s naslova sigurnosti plovidbe za obavljanje djelatnosti sredstvima koja su u ovim Tablicama označene s dvije zvjezdice * Prilikom utvrđivanja duljine plovila u obračun se uzima duljina preko svega

 

 

Članak 2.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u „Službenom glasniku Grada Hvara”.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

Klasa: 342-01/17-01/20

URBROJ: 2128/1-01/1-17-13

Hvar, 26. svibnja 2017.g.

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/0l, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15), Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017.g. Klasa:342-01/17-01/20 Urbroj: 2128/1-01/1-17-10 od 04. svibnja 2017.g. i odredbe članka 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara” br. 05/09, 07/09, 08/09, 01/11, 02/11-pročišćeni tekst, 06/13 i 11/13) Gradonačelnik Grada Hvara dana 26. svibnja 2017.g., donosi

 

ODLUKU

o korištenju i visine naknade „bačve” za obavljanje djelatnosti iznajmljivanja brodica i prijevoza putnika

na području Grada Hvara za 2017. g.

 

Članak 1.

 

Temeljem odredaba Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017.g. za planirane mikrolokacije postava „bačvi”, izvan lučkog područja i područja danih u koncesiju od strane Splitsko dalmatinske županije, utvrđuje se naknada i to:

 

MIKROLOKACIJA                            BROJ                           NAMJENA                                  IZNOS

 

1. Fabrika                                              (1+1)                  – iznajmljivanje brodica              – po brodici/2.000,00 kn

2                     – taxi prijevoz                             – po brodici/10.000,00 kn

 

2. Šćikovi bok                                          1                     – iznajmljivanje brodica              – po brodici/2.000,00 kn

1                     – taxi prijevoz                             – po brodici/10.000,00 kn

– trad.alt.prijevoz putnika           – po brodici/1.000,00 kn

 

3. Rotonda                                                1                     – taxi prijevoz                             – po brodici/5.000,00 kn

– trad.alt.prijevoz putnika           – po brodici/1.000,00 kn

 

4. U Križa

– ispred kuće Matković                             1                     – iznajmljivanje brodica              – po brodici/1.500,00 kn

– ispred h.Dalmacija – depad.                   1                     – taxi prijevoz                             – po brodici/5.000,00 kn

– trad.alt.prijevoz putnika           – po brodici/1.000,00 kn

– U Križa – pored žala                              1                     – iznajmljivanje brodica              – po brodici/1.500,00 kn

 

 

5. Križna luka                                           2                     – iznajmljivanje brodica              – paušal za kor.konc.odobrenja

800,00 kn, brodice po Uredbi

6. Vela Majerovica

– ispred h. Amfora                                    1                     – iznajmljivanje brodica              – paušal za kor.konc.odobrenja

800,00 kn, brodice po Uredbi

1                     – taxi prijevoz                             – po brodici/5.000,00 kn

– ispred ex. Leonidas                                1                     – iznajmljivanje brodica              – paušal za kor.konc.odobrenja

                                                                                                                                             800,00 kn, brodice po Uredbi

 

 

                Naknada za tradicionalni prijevoz putnika tzv. „barkarijole” iznosi 2.000,00 kn za manje brodice, dok je za veće brodice naknada 4.000,00 kn.

 

Članak 2.

 

Za korištenje „bačve” na mikrolokacijama iz čl. 1. ove Odluke Gradonačelnik će sklapati ugovore.

Zadužuje se Služba za gospodarstvo i gospodarenje imovinom Grada za izradu prijedloga ugovora.

 

Članak 3.

 

Zadužuje se Služba za komunalne djelatnosti, prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša za davanje posebnih uputa o postavi „bačve” tvrtkama KOMUNALNO HVAR d.o.o. i NAUTIČKI CENTAR HVAR d.o.o. Hvar.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana donošenja, a objavit će se u „Službenom glasniku Grada Hvara”.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

 

Klasa: 342-01/17-01/21

URBROJ: 2128/1-01/1-17-02

Hvar, 26. svibnja 2017.g.

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12,19/13 i 137/15), odredbe članka 5. Uredbe o postupku izdavanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru (NN, br. 36/04, 63/08,133/13 i 63/14) i odredbe članka 34. Statuta Grada Hvara („Službeni glasnik Grada Hvara” br. 05/09, 07/09, 08/09, 01/11 i 02/11-pročišćeni tekst 06/13 i 11/13) Gradonačelnik Grada Hvara dana 26. svibnja 2017.g., donosi

 

ODLUKU

o izmjeni i dopuni Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017.g.

Članak 1.

 

U Planu upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017.g. (Klasa: 342-01/17-01/20 URBROJ: 2128/1-01/1-17-10 od 04. svibnja 2017. potvrđenog od strane Splitsko dalmatinske županije Klasa: 934-01/17-01/0104 URBROJ: 2181/1-06/08-17-0006 dana 24. svibnja 2017.g.) mijenjaju se i dodaju odredbe i to:

                U glavi 7. ZAKLJUČNE ODREDBE iza stavka 5. dodaje se stavak 6. i 7. koji glase:

„Zahtjev za koncesijsko odobrenje u tekućoj godini može se odbaciti ukoliko su nadležna tijela dostavila Vijeću za davanje koncesijskih odobrenja pisanu dokumentaciju o neurednom poslovanju korisnika koncesijskog odobrenja iz prethodne godine.

Koncesijsko odobrenje može se ukinuti ukoliko dva puta uzastopce nadležna tijela prijave nepravilnosti u obavljanju djelatnosti.”

U dosadašnjem stavku 7. koji sada postaje stavak 9. riječi u tekstu „u roku od 30 dana” mijenjaju se i glase „u roku od 8 dana”.

 

Članak 2.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u „Službenom glasniku Grada Hvara“.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

 

Klasa: 342-01/17-01/20

URBROJ: 2128-01-01/1-17-14

Hvar, 26. svibnja 2017.g.

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Na temelju članka 34. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara«, br. 05/09, 07/09, 08/09, 01/11, 02/11-pročišćeni tekst, 06/13 i 10/13) i članka 5. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04, 63/08, 133/13, 63/14), Gradonačelnik dana 04. svibnja 2017. godine donosi

 

PLAN

UPRAVLJANJA POMORSKIM DOBROM[1] NA PODRUČJU GRADA HVARA ZA 2017. GODINU

 

 

 

 

1.   UVODNE ODREDBE

 

Planom upravljanja pomorskim dobrom za 2017. godinu (u daljnjem tekstu: Plan) utvrđuje se sadržaj redovnog upravljanja pomorskim dobrom, sredstva za upravljanje pomorskim dobrom, popis djelatnosti koje se mogu obavljati na pomorskom dobru na području Grada Hvara kao i mikrolokacije za obavljanje propisanih djelatnosti.

Vijeće za davanje koncesijskih odobrenja daje koncesijsko odobrenje za obavljanje djelatnosti na pomorskom dobru, koje ne isključuju niti ograničuju opću upotrebu pomorskog dobra.

Upravljanje pomorskim dobrom podrazumijeva održavanje, unaprjeđenje, brigu o zaštiti pomorskog dobra u općoj upotrebi kao i posebnu upotrebu, odnosno gospodarsko korištenje pomorskog dobra na temelju koncesije ili koncesijskog odobrenja.

 

2.   PLAN REDOVNOG UPRAVLJANJA POMORSKIM DOBROM

 

U smislu ovoga Plana, pod redovitim upravljanjem pomorskim dobrom smatra se briga o zaštiti i održavanju pomorskog dobra u općoj uporabi, koju će Grad Hvar provoditi putem komunalnog redarstva i/ili Komunalnog Hvar d.o.o., Nautički centar Hvar d.o.o. i Jedinstvenog upravnog odjela Grada Hvara Službe za gospodarstvo i gospodarenje imovinom Grada te uz pomoć policije, lučke kapetanije, građevinskog inspektora i ostalih nadležnih tijela.

Redovno upravljanje pomorskim dobrom obuhvaća: brigu o zaštiti pomorskog dobra, održavanje pomorskog dobra, posebnu upotrebu pomorskog dobra na temelju koncesijskog odobrenja.

Briga o zaštiti pomorskog dobra i održavanje pomorskog dobra provodi se sanacijom nastalih manjih oštećenja na pomorskom dobru, uređenjem plaža dovozom pijeska i drugog materijala na način da se ne mijenja granica kopnenog i morskog dijela pomorskog dobra, čišćenjem i odvozom smeća, postavljanjem posuda za odlaganje smeća na plažama, ograđivanje plaža plutajućim branama, postavljanjem tuševa i si.

Na dijelovima pomorskog dobra za koja je dodijeljena koncesija ili koncesijsko odobrenje za obavljanje određene djelatnosti na morskoj obali, o zaštiti i održavanju pomorskog dobra (hortikultura, čišćenje i si.) te o sigurnosti kupača i stvari brine se ovlaštenik koncesije, odnosno korisnik koncesijskog odobrenja u suradnji s komunalnom tvrtkom i redarstvom. Nadzor nad prethodno navedenim za potrebe Grada Hvara provodi komunalni redar i Lučka kapetanija. Komunalni redar je dužan obavljati nadzor nad provedbom ovog Plana, a posebno o rasporedu ležaljki i suncobrana.

 

3.  SREDSTVA ZA REDOVNO UPRAVUANJE

 

Za provedbu mjera redovnog upravljanja pomorskim dobrom koristit će se sredstva u

ukupnom iznosu od………………………….. 2.020.000,00 kn

Sredstva iz stavka 1. ove točke osigurat će se iz slijedećih izvora:

–   iz naknada za koncesije na pomorskom dobru na području Grada koje pripadaju Gradu  830.000,00 kn

–   sredstva od naknada za koncesijska odobrenja na području Grada    600.000,00 kn

–   dodatna sredstva Proračuna Grada Hvara 250.000,00 kn

–   sredstva iz boravišne pristojbe……………… 60.000,00 kn

–   sredstva iz proračuna Županije za 2017.g. namijenjena za upravljanje pomorskim dobrom              100.000,00 kn

–   sredstva državnog Fonda za zaštitu okoliša

………………………………………………………. 180.000,00 kn

 

 

 

Grad Hvar u 2017. godini planira provesti plan ulaganja u pomorsko dobro kako slijedi:

PLAN ULAGANJA U POMORSKO DOBRO

MIKROLOKACIJA ULAGANJA

PLANIRANI IZNOS (KN)

Uređenje betonskog dijela Šetališta A.T.Petrića 3. faza
  • od stepeništa hotela Croatia do javnih WC-a

375.000,00

Održavanje uređenih zelenih površina obalnog pojasa

na mikrolokacijama gdje će biti potrebno

187.500,00

Redovno održavanje i uređenje muleta i obale

na mikrolokacijama gdje će biti potrebno

250.000,00

Redovno održavanje i uređenje pomorskog dobra (sitni popravci, uređenje pristupa moru)

na mikrolokacijama gdje će biti potrebno

87.500,00

Izrada tehničke dokumentacije i studija

projekt uređenja uvale Vira i uvale Križa

170.000,00

Materijal za tekuće i investicijsko održavanje

na mikrolokacijama gdje će biti potrebno

200.000,00

NAPOMENA: Plan ulaganja s gore navedenim podacima daje se Lučkoj kapetaniji Split na suglasnost

 

Pomorskim dobrom upravlja, vodi brigu o zaštiti i odgovara Republika Hrvatska neposredno putem jedinica lokalne samouprave. Pod upravljanjem pomorskim dobrom podrazumijeva se održavanje, unapređenje, briga o zaštiti pomorskog dobra u općoj upotrebi, te posebna upotreba ili gospodarsko korištenje pomorskog dobra na temelju koncesije ili koncesijskog odobrenja. O dijelu pomorskog dobra u općoj upotrebi koje se nalazi na njenom području, vodi brigu o zaštiti i održava jedinica lokalne samouprave.

Pomorsko dobro na području Grada Hvara proteže se od granice sa Gradom Stari Gradom na sjeveru do granice na jugu sa Općinom Jelsa. Pomorsko dobro u kopnenom dijelu obuhvaća obalni dio katastarskih općina Brusje, Hvar, Velo Grablje i k.o. Jelsa za područje Svete Nedjelje, te pripadajući morski dio.

Upravljanje pomorskim dobrom može biti redovno i izvanredno. Redovno upravljanje obavlja se sukladno godišnjem planu. Redovno upravljanje pomorskim dobrom smatra se briga o zaštiti i održavanju pomorskog dobra u općoj upotrebi.

Izvanredno upravljanje obuhvaća sanaciju pomorskog dobra izvan luka nastalu uslijed izvanrednih događaja i izrada prijedloga granice pomorskog dobra i njezina provedba.

O redovnom upravljanju pomorskim dobrom vode brigu jedinice lokalne samouprave, a o izvanrednom upravljanju jedinice područje (regionalne) samouprave.

 

4.   POPIS DJELATNOSTI IZ JEDINSTVENOG POPISA DJELATNOSTI NA POMORSKOM DOBRU KOJE SE MOGU OBAVUATI NA PODRUČJU GRADA HVARA

 

Na pomorskom dobru na području Grada Hvara, a kojim upravlja Grad Hvar, utvrđuju se sljedeće djelatnosti na morskoj obali, unutrašnjim morskim vodama i teritorijalnom moru RH:

–        iznajmljivanje sredstava (brodica na motorni pogon – jedrilica i brodica na vesla, skuter, sredstvo za vuču – banana, tuba, guma, skije, padobran i sl., daska za jedrenje, sandolina, padalina, pribor i oprema za ronjenje i kupanje);

–        ugostiteljstvo i trgovina (kiosk, prikolica, montažni objekt do 12 m2, pripadajuća terasa objekta, štand – rukotvorine, igračke, suveniri i sl., ambulantna prodaja – škrinja, aparati za sladoled i sl.;

–        komercijalno-rekreacijski sadržaji (jumping, aqua park, zabavni sadržaji, suncobrani, ležaljke, kulturne, komercijalne, zabavne i športske priredbe, snimanje komercijalnog programa, reklamiranje, slikanje, fotografiranje), štand za masažu i si. djelatnosti;

–        obuka jedrenja, veslanja i sl.

 

5.   MIRKOLOKACIJE ZA OBAVLJANJE DJELATNOSTI[2]

 

Na mikrolokacijama, a izvan lučkog područja i područja danih u koncesiju od strane Splitsko dalmatinske županije i to: Pored Mandrača (sjever), Šćikov bok, uvala Križa, Od moleta Franjevačkog samostana do koncesije ,,ZVIR-a”, uvala Križna luka (operativna obala između h.Bodul i h.Galeb) i Vela Majerovica (vanjska strana vanjskog muleta „Plivački) biti će postavljene „bačve sa suncobranom” za obavljanje djelatnosti iznajmljivanja brodica, sredstava i prijevoza putnika.

Korisnici koncesijskih odobrenja mogu koristiti „bačvu sa suncobranom” na jednoj mikrolokaciji osim dosadašnjih urednih korisnika na najviše dvije mikrolokacije na kojoj pretežito obavljaju djelatnost iznajmljivanja brodica (zbog veličine brodica) dok se za djelatnosti ukrcaja i iskrcaja putnika može odobravati samo jedna mikrolokacija.

„Bačve sa suncobranom” biti će postavljene na mikrolokacijama kako slijedi:

 

MIKROLOKACIJA                                   BROJ                                                             NAMJENA

1.   Fabrika (Mandrač sjever)                                            2……………………………………………. taxi prijevoz i

(1+1)………………………………………… iznajmljivanje brodica

2.   Šćikov bok                                                                  2……………………………………………. iznajm.brodica

(1+1)………………………………………… taxi prijevoz

trad.alt.prijev.putnika podmornica

3.   Rotonda                                                                       1……………………………………………. taxi prijevoz

4.   U Križa                                                                        3

– ispred kuće Matković                                                1……………………………………………. iznajm.brodica

– u Križa, žalo                                                              1……………………………………………. iznajm.brodica

– ispred h.Dalmacija (depad.)                                      1……………………………………………. trad.alt.prijev. putnika

i taxi prijevoz

5.   Križna luka                                                                  1……………………………………………. iznajm.brodica

6.   Vela Majerovica                                                          3

– Ispred h.Amfora                                                    (1+1)………………………………………… iznajm.brodica i taxi prijevoz

      – Ispred ex „Leonidas”                                                1……………………………………………. iznajmljivanje brodica

 

Postavu „bačava” izvršiti će koordinirano KOMUNALNO HVAR d.o.o., NAUTIČKI CENTAR HVAR d.o.o. i Komunalno redarstvo Grada Hvara.

Naknada za uporabu „bačve sa suncobranom” određena je posebnom Odlukom Gradonačelnika.

Za djelatnosti ugostiteljstva, trgovine te komercijalno rekreacijske sadržaje mogu se iznimno, izdavati Odobrenja na vremenski rok dulji od 1 (jedne) kalendarske godine, za što je Vijeće dužno prethodno ishoditi posebnu potvrdu nadležnog tijela u županiji kojom se potvrđuje da za vrijeme na koje se daje Odobrenje neće biti pokrenut postupak koncesioniranja.

Na temelju provedenog postupka Vijeće daje Odobrenje. Odobrenje se daje na vremenski rok do najviše 5 (pet) godina, a rok se određuje na kalendarske (nedjeljive) godine.

Na „bačvi sa suncobranom” može se nalaziti naziv „GRAD HVAR – RENT A BOAT” ili „GRAD HVAR – PRIJEVOZ PUTNIKA” s nazivima korisnika koncesijskih odobrenja ili obrtnika te pravne osobe koja obavlja prijevoz putnika.

Uz „bačvu sa suncobranom” može se nalaziti jedna reklama do 0,5 m2 sa slikama područja Grada Hvara te slikama brodica za iznajmljivanje bez natpisa pojedinog korisnika koncesijskog odobrenja ili obrtnika te pravne osobe koja obavlja prijevoz putnika. Ugovori za taxi prijevoz sklapati će se na (1) godinu dana i izdavati koncesijska odobrenja na jednu (1) godinu dana za iznajmljivače brodica, a ugovori za barkarijole sklapati će se za iduće dvije (2) godine.

Na ostalim mikrolokacijama za koje se daje koncesijsko odobrenje za iznajmljivanje sredstava (suncobrani, ležaljke i si.) koncesionar može uz pisani zahtjev Gradu postaviti „bačvu” ili manji pult veličine lmx0,5m s nazivom „GRAD HVAR – NAZIV TVRTKE” (isključivo na području koncesijskog odobrenja).

U ime Grada Hvara, postavu, čuvanje i skladištenje u zimskom periodu „bačve sa suncobranom” učiniti će NAUTIČKI CENTAR HVAR d.o.o. i KOMUNALNO HVAR d.o.o. u suglasju s Službom za komunalne djelatnosti, prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša Grada Hvara i Službom za gospodarstvo i gospodarenje imovinom Grada.    Na svim mikrolokacijama, nije dozvoljena postava „bačve sa suncobranom” bez odobrenja Grada Hvara.

b)   Utvrđuje se obveza Nautičkog centra d.o.o. osigurati ograđivanje plaža plutajućim branama i opreme za pružanje prve pomoći;

Na području koncesija ili koncesijskog odobrenja obveza koncesionara je postava, briga o postavi, popravcima, skladištenju skala i plutača propisanih Pravilnikom o uređenju plaža a koje je osigurala Turistička zajednica grada Hvara.

Ako se na koncesioniranom području postavljaju kabine za presvlačenje, brigu o njima vodi koncesionar, dok se za postavu kabina na javnim površinama grada treba zatražiti suglasnost grada u smislu lokacija kabina.

 

5.1.     Djelatnost iznajmljivanja sredstava ovoga Plana mogu se obavljati na mikrolokacijama kako slijedi:

 

SREDSTVO

MIKROLOKACIJA (opisno, kat.čest.)

KOLIČINA

Brodica na motorni 1. Uvala KRIŽNA LUKA, dio k.č.3906/1 i dio 3774/1

pogon – sjeverni mulet

100

(po metru dužnom) – operativna obala između h.Bodul i h.Galeb

150

  – žalo ispred hotela Galeb

25

  2. VELA MAJEROVICA – kod „Plivačkog”, ispred

  Croatie d.d. FALKO vl. K. Novak, k.č, 166/1,

  4666, 166/3, 166/8, 4667, 166/10, 166/4)

300

  3. Uvala MALA GARŠKA, k.č. dio 45/3

35

  4. Uvala PARJA, k.č. 1/3

35

  5. Uvala VIRA, k.č. dio 823

30

  6. Uvala PRIBINJA, k.č. 823

20

  7. Uvala KALOBER (Rukavac) k.č. dio 823

20

  8. Uvala LOZNA k.č. dio 823

20

  9. Područje između Velog žala i Male Milne,

       k.č.3481

30

  10. Uvala JAGODNA, k.č. dio 130/11, 130/8

20

  11. Sveta Nedjelja, k.č. dio 1214/1,1214/2

20

  12. Uvala Vinogradišće-o.Sv.Klement, ispred k.č.

        4071/3 i 4107

20

Jedrilica, brodica na 1. ———-

vesla  

Skuter/dječji skuter[3] 1. područje oko otočića Sv.Jerolim -Pakleni otoci

1

( po plovilu) 2. južna strana otočića Marinkovac-Pakleni otoci

3

Sredstvo za vuču s 1. VELA MAJEROVICA, kod „Plivačkog”, k.č.dio

200

opremom[4]      dio 166/10, 4467

(po Kw)  

Daska za jedrenje, 1. uvala KRIŽNA LUKA, k.č. dio 3906/1 i dio

sandolina, pedalina i sl. 3774/1

(po komadu) – kajaci

40

  2. VELA MAJEROVICA, ispred Croatie,k.č. 166/10,

  – pedaline i daske za jedrenje

10

  3. uvala VIRA, k.č. dio 823,

  – pedaline

4

  – kajaci

  4. uvala PRIBINJA, k.č. dio 823

  – pedaline

3

  5. uvala LOZNA, k.č. dio 823

  – daske za jedrenje

2

  6. uvala VINOGRADIŠĆE, o.Sv.Klement, ispred k.č.

  4071/3 i 4107

  – kajaci

5

  7. uvala STIPANSKA,o.Marinkovac, k.č. dio3913/l

10

  8. naselje MILNA – po zahtjevu

10

Podmornica[5] 1. ———-

Pribor i oprema za 1. ———-

ronjenje, kupanje i sl.  

(po komadu)  

 

5.2. Djelatnost ugostiteljstva i turizma ovoga Plana mogu se obavljati na mikrolokacijama kako slijedi:

 

SREDSTVO

MIKROLOKACIJA (opisno, kat.čest.)

KOLIČINA

Kiosk, prikolice 1. uvala VELA GARŠKA, k.č. dio 1/6  
montažni objekti do 12 – objekat

1

m2 i sl.; 2. uvala VIRA, k.č. dio 823  
(paušal) – montažni objekat

1

Pripadajuća terasa 1. uvala POKONJI DOL, k.č. dio 2013 i dio 3774/1

50

objekta 2. uvala VELA GARŠKA, k.č. dio 1/6 i dio 1/5

40

(po m2) 3. uvala ZORAĆE, k.č. dio 1095

15

Štand (rukotvorine, 1.————————  
igračke, suveniri i sl)    
(paušal)    
Ambulantna prodaja 1. naselje MILNA, Velo žalo, k.č. 3481

1

(škrinja, aparati za    
sladoled i sl.)    
(paušal)    

 

Za čišćenje lokacije na kojoj se obavlja odobrena djelatnost plaća se naknada komunalnom poduzeću 700.000,00 kn.

Svi plažni objekti moraju dostaviti rješenja o minimalnim uvjetima pružanja usluga i prema njima raditi te snositi troškove čistaca. Ugostiteljske štekate nije dozvoljeno izraditi zidanjem ili nasipavanjem podloge, također nije dozvoljeno ukopavanjem mijenjati zatečenu podlogu. Ugostiteljski štekat može biti izrađen samo na montažno-demontažni način od drvene konstrukcije.

 

5.3. Djelatnosti komercijalno rekreacijskog sadržaja ovog Plana mogu se obavljati na mikrolokacijama kako slijedi:

 

 

SREDSTVO

MIKROLOKACIJA (opisno, kat.čest.)

KOLIČINA

Aqua park i drugi morski sadržaji 1.———————–

Zabavni sadržaji 1.——————-

Suncobrani, ležaljke (po komadu) 1.  uvala KRIŽNA LUKA i dio uvale KRIŽA
dio k.č.3906/1 i dio 4654

–         ležaljke

2.     Žalo ispred hotela Galeb dio k.č.3774/1

–         ležaljke

–         suncobrani

3.  VELA MAJEROVICA dio k.č.628, dio 166/10,
166/2

–         ležaljke

–         suncobrani

4.  punta KOVAČ, uvala PODSTINE k.č. dio 45/1,
dio 45/3

– ležaljke

– suncobrani

5.     uvala VELA GARŠKA k.č. dio 1/5 i 1/6

–         ležaljke

–         suncobrani

65

60

10

245

60

85

30

30

10

  6. uvala VIRA k.č. dio 823 – ležaljke

30

  7. uvala PRIBINJA k.č. dio 823

– ležaljke

– suncobrani

30

10

  8. uvala JAGODNA – Brusje k.č. dio 823 – ležaljke

30

  9. uvala STINIVA – Brusje k.č. dio 244 – ležaljke

20

  10. MALA 1 VELA MEKIĆEVICA k.č. dio 3686/1 i 3686/2

– ležaljke

– suncobrani

40

10

  11. VELO ŽALO – naselje Milna k.č. dio 3481

–           ležaljke

–           suncobrani

70

20

  12. MALA MILNA k.č. dio 3481

–           ležaljke

–           suncobrani

20

20

  13. Područje između Velog žala i Male Milne k.č.

  dio 3481

– ležaljke

– suncobrani

20

20

 

  14. Uvala Zoraće k.č. dio 1095 i 1096, dio 1339/2

-ležaljke (Velo i Malo žalo, Stijene)

-suncobrani (Velo i Malo žalo, Stijene)

30

30

  15. Uvala Jagodna – naselje Jagodna k.č. dio 130/11, 130/8

-ležaljke

-suncobrani

25

25

  16. uvala južna i sjeverna na o.Sv.JEROLIM -Pakleni otoci k.č. dio 3912 i 3911/3

-ležaljke

-suncobrani

160

40

  17. Uvala STIPANSKA – južna i sjeverna o.Marinkovac k.č. dio 3913/1

-ležaljke

-suncobrani

200

100

  18. Uvala ŽDRILCA, o. Marinkovac, k.č. 3913/1

-ležaljke

-suncobrani

-kajaci

70

20

5

  19. Uvala VINOGRADIŠĆE, o.Sv.KLEMENT ispred k.č. 4071/3 i 4107

-ležaljke

-suncobrani

60

10

  20. Uvala STORE STONE, o.Sv.Klement Ispred k.č. 4133,4134,4130/9

-ležaljke

20

  21. Uvala VLAKA, o.Sv.KLEMENT dio 4155/2 i 4155/1

-ležaljke

20

Kulturne,

komercijalne, zabavne i športske priredbe (po m2/dan)

1.——————-

 

Snimanje komercijalnog programa i sadržaja (paušal/dan) 1.—————————————-

Slikanje i fotografiranje

(paušal)

1.—————————————-

 

Ležaljke moraju biti udaljene od 2 do 4 metra od mora. Ležaljke jednog koncesionara od ležaljki drugog koncesionara moraju biti udaljene 5-10 metara. Ležaljke i ostala oprema ne smije ometati korištenje plaže kao općeg dobra, nego moraju biti složeni na jednom mjestu te se tek na zahtjev korisnika mogu postaviti na za to predviđeno mjesto na plaži.

NAPOMENA: Na dijelu pomorskog dobra koje je utvrđeno kao lučko područje niti na dijelu pomorskog dobra koje je dano u koncesiju ne može se dati koncesijsko odobrenje.

 

TUMAČ KRATICA U GRAFIČKOM PRIKAZU:

 

1.1.S. – djelatnost na pomorskom dobru – Iznajmljivanje sredstava

UG.T. – djelatnost na pomorskom dobru – Ugostiteljstvo i trgovina

K-R.S. – djelatnost na pomorskom dobru – Komercijalno-rekreacijski sadržaji

 

7. ZAKLJUČNE ODREDBE

 

Postupak davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru, visina naknade za davanje koncesijskog odobrenja i djelatnosti za koje se može dati koncesijsko odobrenje propisani su Uredbom o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04 i 63/08, 133/13 i 63/2014).

Koncesijsko odobrenje za obavljanje djelatnosti na pomorskom dobru Grada Hvara izdaje Vijeće za dodjelu koncesijskih odobrenja na temelju zahtjeva. Podnositelj zahtjeva za davanje Odobrenja može biti svaka pravna ili fizička osoba, vlasnik obrta registrirana za obavljanje djelatnosti za koju traži Odobrenje.

Podnositelj zahtjeva dužan je zahtjevu obavezno priložiti:

–        Dokaz o vlasništvu sredstava s kojima obavlja djelatnost na pomorskom dobru. Dokaz o pravnoj osnovi korištenja sredstva koja nisu u vlasništvu podnositelja zahtjeva.

–        Dokaz o sposobnosti brodice/broda za plovidbu (samo u slučajevima kada se koncesijsko odobrenje traži za obavljanje brodicom/brodom).

–        Presliku i skicu područja (mikrolokacije) s površinom na koju se odnosi zahtjev (za nove korisnike).

–        Potvrdu upravnog odjela Grada Hvara, Komunalnog poduzeća Hvar d.o.o. i Nautičkog centra d.o.o., o nepostojanju dugovanja.

–        Izjava kojom se daje suglasnost komunalnom redaru Grada Hvara za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka, ukoliko se nalaze izvan odobrene lokacije, koje se nalaze na lokaciji nakon isteka ili ukidanja koncesijskog odobrenja te ukoliko se na mikrolokaciji postavljaju predmeti i stvari koje nisu odobrene koncesijskim odobrenjem.

 

 

Koncesijsko odobrenje može se dati na vremenski period od najviše 5 godina.

Nakon što je utvrđeno da pojedini zahtjev za dodjelu koncesijskog odobrenja sadrži sve potrebno, pristupa se odlučivanju o dodjeli koncesijskog odobrenja.

–          Vijeće za izdavanje koncesijskih odobrenja razmatrat će prispjele zahtjeve za davanje koncesijskih odobrenja u koliko je podnositelj zahtjeva uredno podmirio svoje obaveze prema Gradu Hvaru i prema tvrtkama u vlasništvu/suvlasništvu Grada, obveze iz prethodne godine vezano za postupak izdavanja koncesijskih odobrenja te ukoliko nije gospodarski koristio pomorsko dobro bez pravne osnove i /ili uzrokovao štetu na pomorskom dobru, ukoliko prethodno ne plati naknadu štete zbog stjecanja bez osnove, s tim da visina naknade štete ne može biti manja od naknade za koncesiju, koju bi bio dužan platiti ovlaštenik koncesije da pomorsko dobro koristi na temelju valjane pravne osnove (akti na temelju djelovanja nadležnih institucija – Carinska uprava, Lučka kapetanija, Građevinska inspekcija, Ministarstvo- mora, prometa i infrastrukture i si.).

–          Za rad članova Vijeća za izdavanje koncesijskih odobrenja planiraju se sredstva u iznosu od 50.000,00 kn sukladno Uredbi o postupku davanja koncesijskih odobrenja (NN, br. 36/04, 63/08, 133/13 i 63/14)

–          Ukoliko se za istu mikrolokaciju prijavi više podnositelja zahtjeva sa urednim i potpunim zahtjevima prednost ima podnositelj – dosadašnji korisnik pod uvjetom da je svoje dosadašnje obaveze uredno ispunio te ukoliko na njegov rad nisu evidentirane pismene pritužbe, odnosno onaj podnositelj zahtjeva koji je prije predao zahtjev ako na mikrolokaciji nije do sada izdano koncesijsko odobrenje.

–          Za mikrolokacije za koje postoji interes za dodatna ulaganja u uređenje okoliša, uređenje postojećih objekata, ulaganja u pomorsko dobro i si., Vijeće će prednost dati podnositelju čijim se Planom uređenja predviđa veće ulaganje u trajno uređenje mikrolokacije i podizanje razine usluge.

–          Na morskom dijelu pomorskog dobra Grada Hvara ne mogu se obavljati djelatnosti u oblasti ugostiteljstva i trgovine te komercijalno-rekreacijski sadržaji bez posebne pisane suglasnosti Gradonačelnika.

 

Dodatno: Objekti za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva i trgovine mogu se postavljati isključivo u skladu sa Idejnim rješenjem kojeg će prethodno izraditi Grad Hvar.

Gradonačelnik će posebnom odlukom odrediti visinu naknade i obračunske jedinice za djelatnosti a sve sukladno Uredbi o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru.

Ovaj Plan stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Hvara, a po pribavljenoj potvrdi Splitsko-dalmatinske županije, Upravnog odjela za turizam i pomorstvo. Stupanjem na snagu Plan se objavljuje na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Grada Hvara, a po objavi, u roku od 30 dana, podnose se zahtjevi za koncesijsko odobrenje na propisanom obrascu.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

GRAD HVAR

GRADONAČELNIK

Klasa: 342-01/17-01/20

URBROJ: 2128/1-01/1-17-10

Hvar, 04. svibnja 2017.g.

GRADONAČELNIK:

Rino Budrović, dipl.ing., v.r.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Klasa: 342-01/17-01/20

URBROJ: 2128/1-01/1-17-10

Hvar, 04. svibnja 2017.g.

 

 

 

 

 

 

SADRŽAJ

 

GRADSKO VIJEĆE GRADA HVARA:

 

  1. Rješenje o izboru članova Odbora za izbor i imenovanja……………………………………………………………………….. 45
  2. Rješenje o izboru članova Mandatne komisije………………………………………………………………………………………. 45
  3. Rješenje o izboru članova Odbora za statut i poslovnik…………………………………………………………………………. 45
  4. Rješenje o izboru članova Odbora za financije i proračun………………………………………………………………………. 46
  5. Rješenje o izboru članova Odbora za predlaganje imena ulica i trgova……………………………………………………… 46
  6. Rješenje o izboru članova Odbora za urbanizam i prostorno uređenje……………………………………………………… 46
  7. Rješenje o izbom članova Odbora za razvoj i unaprijeđenje turizma………………………………………………………… 46
  8. Rješenje o izboru članova Odbora za uređenje i poboljšanje kopnenog i pomorskog prometa na području Grada Hvara  47
  9. Rješenje o izboru članova Odbora za školstvo, kulturu i sport ……………………………………………………………….. 47
  10. Rješenje o izboru članova Povjerenstva za dodjelu javnih priznanja………………………………………………………… 47
  11. Rješenje o izboru članova Povjerenstva za procjenu vrijednosti nekretnine………………………………………………. 47
  12. Rješenje o izboru članova Povjerenstva za ravnopravnost spolova………………………………………………………….. 48
  13. Rješenje o izboru članova Odbora za protokol……………………………………………………………………………………… 48
  14. Zaključak o paketu mjera za normalizaciju stanja u turizmu……………………………………………………………………. 48

 

GRADONAČELNIK GRADA HVARA:

 

  1. Odluka o cijeni ulaznica za 56. Hvarske ljetne priredbe…………………………………………………………………………. 49
  2. Odluka o provedbi postupka javne nabave…………………………………………………………………………………………… 49
  3. Odluka o visini naknade za djelatnosti na pomorskom dobru Grada Hvara za 2017. godinu……………………….. 54
  4. Odluka o korištenju i visine naknade „bačve” za obavljanje djelatnosti iznajmljivanja brodica i prijevozu putnika na području grada Hvara za 2017. g……………………………………………………………………………………………………………………………… 55
  5. Odluka o izmjeni i dopuni Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Hvara za 2017. godinu.. 56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Službeni glasnik Grada Hvara“ izdaje Gradsko vijeće Grada Hvara

Odgovorni urednik: tajnica Liljana Caratan Lukšić, dipl. iur. – List izlazi po potrebi

Priprema i izrada: ŽGIRO, vl. Davor Sarjanović, Jelsa



[1] Sukladno članku 5. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru (NN broj 36/04, 63/08, 133/13, 63/14) Plan upravljanja pomorskim dobrom Općine/Grada mora biti usklađen sa županijskim godišnjim Planom upravljanja pomorskim dobrom u pogledu plana koncesioniranja i davanja koncesijskih odobrenja, o čemu nadležno tijelo u županiji daje potvrdu.

[2] Sukladno članku 8. stavak 6. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04, 63/08, 133/13, 63/14) kada se zahtjev za Odobrenje odnosi na posebno zaštićene prirodne vrijednosti na pomorskom dobru, Vijeće može dati Odobrenje nakon što ishodi suglasnost ministarstva nadležnog za poslove zaštite prirode.

[3] Sukladno članku 8. stavak 2. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04, 63/08, 133/13, 63/14) Vijeće je po službenoj dužnosti dužno zatražiti suglasnost nadležne lučke kapetanije s naslova sigurnosti plovidbe za obavljanje djelatnosti.

[4] Sukladno članku 8. stavak 2. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04, 63/08,133/13, 63/14) Vijeće je po službenoj dužnosti dužno zatražiti suglasnost nadležne lučke kapetanije s naslova sigurnosti plovidbe za obavljanje djelatnosti.

[5] Sukladno članku 8. stavak 2. Uredbe o postupku davanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine” broj 36/04, 63/08, 133/13, 63/14) Vijeće je po službenoj dužnosti dužno zatražiti suglasnost nadležne lučke kapetanije s naslova sigurnosti plovidbe za obavljanje djelatnosti.

Facebook
WhatsApp
Twitter

POVEZANO