IZVJEŠĆE GRADONAČELNIKA 2 / 2016



REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA
GRAD  HVAR
GRADONAČELNIK
Klasa: 020-01/16-01/08
Urbroj: 2128/01-01/1-16-03
Hvar, 1. rujna 2016.
 
                                                                           VIJEĆNICIMA GRADSKOG VIJEĆA GRADA HVARA
                                                                                                          21 450 HVAR
 
 
PREDMET: Polugodišnje izvješće o radu Gradonačelnika Grada Hvara za period od 01. siječnja do 30. lipnja 2016.g
 
Sukladno članku 35. b stavak l. Zakona o lokalnoj i područnoj ( regionalnoj ) samoupravi («NN», broj: 33/01,60/01-vjerodostojno tumačenje,129/05, 109/07,125/08, 36/09, 150/11,144/12 i 19/13-pročišćeni tekst ) i  članku 37. stavak l. Statuta Grada Hvara («Službeni glasnik Grada Hvara», broj: 5/09, 7/09, 8/09, 1/11, 2/11-pročišćeni tekst, 6/13 i 11/13 ), podnosim Polugodišnje izvješće o radu za period od 01. siječnja do 30. lipnja 2016. godine.
 
U vremenskom razdoblju od  šest mjeseci izdvajam najvažnija pitanja i ostvarene kontakte:
1./ 12. veljače prisustvovao sam sastanku za Erasmus+ projekt
2./ Dana 16. ožujka bio sam dio konferencije za lokalne dionike u sklopu projekta HvaR&D ˛projekta
3./   8. travnja održali smo prezentaciju biciklističkih mapa i zajednički prospekt otoka Hvara u gradskoj     Loggi
4./   19. svibnja provedena je nova javna rasprava o prijedlogu izmjena i dopuna urbanističkog plana uređenja Opuzena glavica
5./   27. travnja sudjelovao sam na rdugoj projektnoj konferenciji HVAR&D projekta
6./   11. do 14. svibnja prisustvovao sam danima Hvarskog kazališta
7./   17. svibnja bio sam domaćin gradonačelnicima Komiže, Visa, Starog Grada i načelnicima općina Jelsa i Sućuraj na prezentaciji Tehnix tehnologije za održivo gospodarenje komunalnim otpadom
8./  Bio sam na sjednici Povjerenstva za granice pomorskog dobra
Odrađen je i niz sastanaka, susreta i putovanja sa ljudima iz crkvenog. kulturnog i gospodarskog života kako grada Hvara tako i šire.
 
I. U periodu od 01. siječnja do 30. lipnja 2016. godine . u području financija i proračuna odrađeno je slijedeće:
Pripremljeni su slijedeći dokumenti i dostavljeni Gradskom vijeću na donošenje:
–          Izmjene i dopune Proračuna Grada Hvara za 2016.godinu sa pripadajućim programima,
–          Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Hvara za 2015.godinu,
 
Gradonačelnik je sukladno donesenom Proračunu te njegovim izmjenama donosio   Plan prihoda i primitaka , te rashoda i izdataka Proračuna Grada Hvara za 2016.godinu, te njegove izmjene i dopune.
Gradonačelnik je svakodnevno u kontaku sa Službom za proračun i financije vezano uz naplatu gradskih prihoda, te plaćanje dospjelih obveza  i ovjere dokumenata.
Razmatrali su se zahtjevi korisnika Proračuna i prema dinamici primljenih prihoda davali  su se nalozi za isplate i prijenosi.
 
Grad Hvar je u navedenom  periodu primio potpora i pomoći:
 
–          Od Ministarstva kulture, temeljem sklopljenih ugovora, primljeno je:
 
A)    108.000,00 kuna za Hvarske ljetne priredbe (80% po Ugovoru),
B)    120.000,00 kuna za Palača Vukašinović temeljem ugovora iz 2015.godine,
C)    1.000.000,00 kuna za uređenje Arsenala sa fontikom i kazalištem, temeljem ugovora iz 2015.godine,
 
UKUPNO: 1.228.000,00 kuna.
 
–          Od Fonda za zaštitu okoliša primili smo 495.586,84 kuna za sufinanciranje za nabavu komunalnog vozila,
–          Od Hrvatskih voda 15.859,37 kuna za projekt izmjera kuća za obračun komunalne naknade i naknade za uređenje voda.
 
U navedenom razdoblju Grad Hvar je primio ukupno pomoći i potpora u iznosu od: 1.739.446,21 kuna.
 
II. Provedeni su postupci javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi («NN», broj: 90/11, 83/13 i 143/13 ) kako slijedi:
1. Usluge održavanja računalnih programa, Ugovor o nabavi usluga sa Offero prima d.o.o. od 29. 01. 2016., 19.200,00 kuna, bagatelna nabava.
2. Ažuriranje stranica, objava informacija i obavijesti na službenim Stranicama Grada Hvara www.hvar.hr i www.otok-hvar.hr, Ugovor o nabavi usluga sa Offero prima d.o.o. od 29. 01. 2016., 55.632,00 kuna, bagatelna nabava.
3. Tehničko održavanje računala monitora, te ostale računalne opreme, Ugovor o nabavi usluga sa Offero prima d.o.o. od 21. 01. 2016., 35.280,00 kuna, bagatelna nabava
4 Programsko-softversko tehničko održavanje web stranice www.hvar.hr, Ugovor o nabavi usluga sa Offero prima d.o.o. od 29. 01. 2016., 30.000,00 kuna, bagatelna nabava.
5. Izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Grada Hvara, Ugovor o nabavi usluga s GISPLAN d.o.o. Split od 29. 01. 2016.g., 35.000,00 kuna, bagatelna nabava.
6. Medijsko praćenje i radijsko emitiranje vijesti, informacija, te svih događanja u Gradu Hvaru, Ugovor o nabavi usluga sa Megamix d.o.o., Split od 29. 01. 2016., 69.600,00 kuna, bagatelna nabava.
7. Zakupnina za korištenje sustava PAZI GRAD sa nadogradnjom na sustav GRADSKO OKO, Ugovor o nabavi usluga s RI-ING NET d.o.o. od 29. 01. 2016.g., Rijeka, 56.700,00 kuna, bagatelna nabava.
8. Izrada Strateške studije procjene utjecaja na okoliš za „Strategiju razvoja Grada Hvara do 2020.g.“, Ugovor o nabavi usluga sa Zeleni servis d.o.o., Split od 12. 02. 2016.g., 69.000,00 kuna, bagatelna nabava.
9. Usluga kontinuiranog savjetovanja o pripremi EU projekata, Ugovor o nabavi usluga s Uhy Savjetovanje d.o.o., Split od 15. 02. 2016.g., 69.000,00 kuna, bagatelna nabava.
10. Hosting, domena, izrada web stranice snimanja panorama na www.hvar.hr , programiranje i integracija na www.hvar.hr, Ugovor o usluga s Offero prima d.o.o. od 15. 02. 2016.g., 55.411,04 kuna, bagatelna nabava.
11. Izrada implementacije web stranice „Službeni Glasnik“ na matičnu stranicu www.hvar.hr, Ugovor o nabavi usluga s Offero prima d.o.o. od 29. 02. 2016.g., 9.540,00 kuna, bagatelna nabava.
12. Uklanjanje krivo postavljenih predmeta na javnoj površini u Gradu Hvaru, Ugovor o nabavi usluga sa Princes Ćelić d.o.o., Krivodol, od 29. 02. 2016., Cijena usluge: PKV radnik sat rada 76,00 kn, KV radnik sat rada 95,00kn, prijevoz kamionom 1,5 tona 1 dana rada 600,00 kuna i troška prijevoza Split-Stari Grad, bagatelna nabava.
13. Rekonstrukcija stubišta na raznim lokacijama na području grada Hvara, Ugovor o nabavi radova sa Princes Ćelić d.o.o., Krivodol, od 29. 02. 2016., 67.215,00 kuna, bagatelna nabava.
14. Usluga projektantskog nadzora na izvedbi projekta rekonstrukcije unutrašnjeg uređenja Hvarskog Arsenala sa kazalištem, Ugovor o nabavi usluga s Situs d.o.o., Šibenik od 29. 02. 2016.g., 69.500,00 kuna, bagatelna nabava.
15. Izrada izvedbenog projekta sanacije dijela uvale Vira, Ugovor o nabavi usluga s Obala d.o.o, Split od 29. 02. 2016.g.,69,900,00 kuna, bagatelna nabava.
16. Izrada Projekta rekonstrukcije i uređenja zgrade škole u Velom Grablju, Ugovor o nabavi usluga s ovlaštenom arhitekticom Vlastom Marčić, Split, od 29. 02. 2016.g., 40.000,00 kuna, bagatelna nabava.
17. Usluga koordinatora II zaštite na radu, Ugovor o nabavi usluga sa Spegra  d.o.o. Split, od 29. 02. 2016.g., 66.000,00 kuna, bagatelna nabava.
18. Izrada projektne dokumentacije za dobivanje građevne dozvole te adaptaciju i dogradnju  poslovne zgrade u Ulici Antifašizma 10, Ugovor o nabavi usluga s Arhitektura i graditeljstvo Matas d.o.o., Zagreb od 29. 02. 2016.g., 46.000,00 kuna, bagatelna nabava.
19. Izrada izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja naselja Brusje za ponovljenu javnu raspravu, Ugovor o nabavi usluga s Jurcon projekt d.o.o., Zagreb od 09. 03. 2016.g., 39,600,00 kuna, bagatelna nabava.
20. Zidarski radovi na gradskoj tvrđavi Fortica, Ugovor o nabavi radova s Contarini d.o.o., Solin od 14. 03. 2016.g., 99.950,00 kuna, bagatelna nabava.
21. Oblikovanje projekta te izrada prijave i priprema dokumentacije projekta rekonstrukcije Dječjeg vrtića u okviru natječaja iz Programa ruralnog razvoja -mjera 7.4, Ugovor o nabavi usluga s Uhy Savjetovanje d.o.o., Split, od 01. 03. 2016.g., fiksno -35.000,00 kn+ 2% prihvatljivog iznosa ulaganja do maksimalno 69.900,00 kuna, bagatelna nabava.
22. Izrada elaborata zaštite okoliša za postupak ocjene o potrebi procijene utjecaja na okoliš za projekt uređenja plaže Križa, Ugovor o nabavi usluga s Fakultetom Građevinarstva, arhitekture i geodezije u Splitu, Split, od 11. 03. 2016.g., 45.000,00 kuna, bagatelna nabava.
23. Asfaltiranje raznih lokacija na području Grada Hvara, Ugovor o nabavi radova s Asfalt inženjering d.o.o., Metković, od 30. 03. 2016.g. 372.800,00 kuna, bagatelna nabava.
24. Radovi izgradnje javne površine – boćarskog terena i pripadajuće zelene površine s parkiralištem na Vrisku II. faza, Ugovor o nabavi radova sa obrtom PAIS vl. Josip Vranković, od 31. 03. 2016., 178.810,70 kuna, bagatelna nabava.
25. Popločenje kamenom šetnice Antuna Tomislava Petrića IV. faza – dodatni radovi, Ugovor o nabavi radova s Ima Projekt d.o.o., Split, od 08. 04. 2016.g., 234.390,14 kuna, bagatelna nabava.
26. Radovi iskopa, postavljanja kablova, traka uzemljenja i izreda temelja za javnu rasvjetu na raznim lokacijama Grada Hvara, Ugovor o nabavi radova sa Carić Gradnja d.o.o., Vrbanj od 11. 04. 2016., 288.710,00 kuna, bagatelna nabava.
27. Usluga suzbijanja vegetacijskog obraštaja na gradskoj tvrđavi Fortica, II faza, Ugovor o nabavi radova s Vrul d.o.o., Kučine, od 12. 04. 2016.g. 187,770,00 kuna, bagatelna nabava.
28. Dobava rasvjetnih tijela, kablova, traka uzemljenja i drugog elektro-materijala, te stupova za javnu rasvjetu, Ugovor o nabavi robe s FOR Stifa d.o.o. od 22. 04. 2016.g., 196.516,00 kuna, bagatelna nabava.
29. Usluga organizacije boravka izvođača i ostalih učesnika u okviru održavanja 43. Dana Hvarskog kazališta, Ugovor o nabavi usluga s Hvarski pučkim kazalištem Hvar,  od 06. 05. 2016., 49.000,00 kuna, bagatelna nabava.
30. Pružanje pravnih usluga, Ugovor o nabavi usluga s odvjetnikom Mirkom Butorovićem od 14. 05. 2016.g., 195.000,00 kuna, bagatelna nabava.
31. Izrada priloga Strategiji razvoja Grada Hvara do 2020.g. Plan razvojnih projekata, Ugovor o nabavi usluga s Uhy savjetovanje d.o.o., Split od 23. 06. 2016.g., 28.000,00 kuna, bagatelna nabava.
Svi iznosi su bez pripadajućega poreza na dodanu vrijednost.
 


 
III. Iz oblasti komunalnih djelatnosti, prostornog uređenja, graditeljstva i zaštite okoliša odrađeno je:
A)     JAVNA RASVJETA
-Radovi iskopa, postavljanja kabela, traka uzemljenja i izrada temelja za javnu rasvjetu na raznim lokacijama (Ul. Domovinskog rata, Ul. Ive Roića, Ul. Matije Ivanića, Ul, Luke Tudora, Ul. Ante Martinolića. Šetalište A.T.Petrića, Milna-više lokacija, Sv. Nedjelja – više lokacija, Brusje-više lokacija)
– Dobava rasvjetnih tijela, kablova, traka uzemljenja, drugog elektro materijala te stupova za javnu rasvjetu
– Dobava i ugradnja akcentne rasvjete hvarskog Mandraća
– Redovna suradnja sa Komunalno Hvar d.o.o. i nadzor nad radovima održavanja javne rasvjete na području  Grada Hvara
B)      JAVNE POVRŠINE
-Izgradnja i rekonstrukcija  stubišta na Križnom Ratu
-Uređenje boćarskog terena i pripadajuće zelene površine na Vrisku, s parkiralištem – 3. faza
-Izrada i postava zaštitnih ograda na raznim lokacijama (Sv. Nedjelja, Franjevački samostan, Kroz Burak, rukohvati u gradskoj jezgri)
-Popločenje kamenom šetališta Antuna Tomislava Petrića – 3.faza
-Dobava i postava komercijalne signalizacije na javnim površinama Grada Hvara (62 table)
– Izrada skulpture „ Ribič“ , autora D.Bićanića, izrada modela
– dobava i postava klupa , koševa i stupića za javne površine
– preventivna dezinsekcija palmi na javnim površinama u svrhu zaštiote od palmine pipe i špalminog drvotoča
– Redovna suradnja sa Komunalno Hvar d.o.o. i nadzor nad radovima održavanje zelenih površina i parkova
C)      NERAZVRSTANE CESTE
-Asfaltiranje raznih lokacija na području Grada Hvara (Ul. Higijeničkog društva, Ul. biskupa J. Dubokovića, Kruvenica, Ul. Braće Buzolić, Ul. Miće Marchija, Ul. Tome Buzolića, Ul. Marina Gazarovića, Milna boćalište, Brusje – put do crkve)
– Redovna suradnja s Borova d.o.o. na  održavanju nerazvrstanih cesta u sklopu Ugovora o povjeravanju komunalnih poslova ( popravci udarnih rupa i oštećenja kolnika i ostalih dijelova prometnica)
D)   OTPADNE I OBORINSKE VODE
-Izgradnja fekalne i oborinske odvodnje na području Ograde – Os 3 (Ul. Marina Gazarovića i Ul. braće                       Buzolić) – 1. faza
-Izgradnja fekalne i oborinske odvodnje od Ograda do mora – 2. faza
D)     GOSPODARENJE OTPADOM
-Izrada  izvješća o provođenju Plana gospodarenja otpadom Grada Hvara za 2015. godinu
-Suradnja s fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost na sufinanciranju Projekta edukacije građana Hvara o odvajanju otpada ( izrada promotivnih materijala i snimanje videa)
E)      PROMET
– Obilježavanje horizontalne prometne signalizacije na području Grada Hvara na raznim lokacijama
– Postava novih prometnih znakova za vertikalnu signalizaciju na raznim lokacijama
– Postava prometnih ogledala na opasnim križanjima
– Izdano 160  Dozvola za ulazak u zonu stalne zabrane prometa (centar grada)
 
F)      GROBLJA
– Adaptacija mrtvačnice na gradskom groblju u Hvaru- nastavak radova
– Izrađen i isporučen Idejni projekt za ishođenje lokacijske dozvole za izgradnju novog gradskog groblja Kruvenica
G)     SPORTSKI OBJEKTI I IGRALIŠTA
– Redovno održavanje i servisiranje sprava na dječjem igralištu „Šumica“
– Uređenje nogometnog igrališta u Svetoj Nedjelji
H)     POSLOVNI OBJEKTI I PROSTORI GRADA
– Uređenje dijela poslovne zgrade Obala Fabrika 35 – rekonstrukcija sanitarnih čvorova
– Snimak postojećeg stanja poslovne zgrade Obala Fabrika 35 ( zgrada katastra)
– Uređenje ureda za Službu za proračun i financije i Službu za društvene djelatnosti
– Rekonstrukcija sanitarnog čvora u poslovnoj  zgradi Ulica Ive Miličića 7 ( službe grada)
I)        ETNO-EKO SELA
–          Projekt rekonstrukcije i uređenja zgrade škole  u Velom Grablju (sufinanciranje Županija Splitsko-dalmatinska i projekt Etno Eko)
 
J)       OBALNI POJAS
–          Popravak betonskog platoa na obalnoj šetnici Put Križa
–          Sanacija zida i betoniranje šetnice uz more u Svetoj Nedjelji
–          Njega stabala i oblikovanje krošnji borova u svrhu zaštite šume uz šetnice i pješačke staze predjela Šumica
–          Dobava i ugradba sustava za navodnjavanje zelenih površina na obalnom pojasu Obale Riva, te parkova pored Mandrača
–          Krajobrazno uređenje, dobava dendro materijala ( sadnica), obnova i uređenje travnjaka na zelenim površinama u obalnom pojasu
–          Elaborat zaštite okoliša za postupak ocjene o potrebi procjene utjecaja na okoliš za projekt uređenja plaže u Križa

K)      PROSTORNO UREĐENJE
-Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Hvara
-UPU Brusje – priprema dokumentacije za ponovljenu javnu raspravuKAPITALNI PROJEKTI
– Radovi suzbijanja vegetacijskog obraštaja na gradskoj tvrđavi Fortica, Grad Hvar – FAZA II
– Radovi na rekonstrukciji i unutrašnjem uređenju hvarskom Arsenala s kazalištem
– Radovi adaptacije i unutarnjeg uređenja Palače Radošević/Vukašinović I faza – nastavak radova
– Radovi nakon urušavanja crkve Sv. Ivana- nastavak radova
– Idejni i glavni projekt rekonstrukcije i nadogradnje  zgrade bivše pčelarske zadruge , Ulica Antifašizma 10
– Rekonstrukcija oštećenih objekata, te uklanjanje dotrajalih i nelegalnih objekata  na prostoru Venerande
– Nabava platna ,te uređenje prostorije za projektor za potrebe digitalnog kina na Venerandi
– Izrada i ugradba interaktivnih info-stupova za spomenike kulture ( 3 kom na hvarskoj tvrđavi)
– Stolarski radovi na vanjskoj stolariji ( prozori i vrata) na Venerandi, Fortici i palači Vukašinović
L)       NAKNADE ZA ZADRŽAVANJE NEZAKONITO IZGRAĐENIH ZGRADA
-Izdano 60 Rješenja obveznicima plaćanja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade
 
M)   KOMUNALNI DOPRINOS
-Izdano 36 Rješenja obveznicima plaćanja kom. doprinosa
 
N)     EU FONDOVI / NACIONALNI FONDOVI / LAG „ŠKOJI“
– Izrada projektnog prijedloga  i prijava projekta „Grupa A- HVAR- tvrđava kulture“ , za dodjelu bespovratnih sredstava   MRRFEU za Pripremu i provedbu Integriranih razvojnih programa temeljenih na obnovi kulturne baštine, te praćenje postupka vrednovanja projekta
– Usluga kontinuiranog savjetovanja o pripremi EU projekata, Ugovor o nabavi usluga sa UHY savjetovanje
-Hvar&D – uvođenje GIS i ICT tehnologija u kurikulume fakultativne nastave i njihova primjena u održivom razvoju Grada Hvara, partnerstvo u projektu – provedba projekta
-Prijava projekta Uređenje šetnice A.T.Petrića – prijava na Ministarstvo MRRFEU na program razvoja otoka u 2016. godinu
-Prijava projekata „Forski mlin na vitar“ – turistički interpretacijski centar i projekta Pristup i pustinjački stan sa crkvicom u Svetoj Nedjelji- prijava na natječaj SDŽ za sufinanciranje razvojnih projekata u turizmu
– Prijava projekata Plaža u uvali Križa i Javna zelena površina Galeb- prijava na natječaj SDŽ za sufinanciranje projekata na pomorskom dobru
– Prijava projekta Rekonstrukcija javne rasvjete Grada Hvara- prijava na natječaj SDŽ za program Sustavno gospodarenje energijom na području SDŽ , prijava na MRRFEU na program razvoja otoka u 2016. godinu, te prijava na Ministarstvo graditeljstva i …. Za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva u gradovima i općinama
– Rad na oblikovanju projekta i priprema za prijavu  projekta rekonstrukcije Dječjeg vrtića u okviru natječaja iz Programa ruralnog razvoja – mjera 7.4.
– rad na izradi popisa razvojnih projekata za strategiju razvoja Grada Hvara do 20120.godine
 
IV. Odrađeni poslovi u oblasti gospodarstva i socijalne skrbi,
odrađeno je:
 
Dana 28. lipnja 2016.g. donesen je Plan upravljanja pomorskim dobrom za područje Grada Hvara u 2016.g. („Sl.gl.Grada Hvara“ br. 11/15) i dvije njegove Izmjene i dopune i to 04. ožujka i 12. svibnja 2016.g. („Sl.gl.Grada Hvara“ br. 03/16), te osnovom Plana nekoliko obavijesti, zaključaka, suglasnosti i smjernica u svezi ostvarenja
 
Dana 12. svibnja 2016. donijeta je Odluka o korištenju i visine naknade za obavljanje djelatnosti iznajmljivanja brodica i prijevoza putnika putem „bačve“ za 2016.g. („Sl.gl.03/16)
 
U svezi donesenog Plana i Odluke Grad je u više navrata imao razgovore s predstavnicima Splitsko dalmatinske županije, Lučke uprave, Lučke kapetanije i Policije
Temeljem Plana donijeto je novih 42 koncesijskih odobrenja i ostvareno 312.000,00 kn,
-od već ranije izdanih ostvareno još 140.761,00 kn
Temeljem navedenog Plana i Odluke:
-sklopljeno je 11 novih ugovora za taxi prijevoz i ostvareno   96.000,00 kn
-od već ranije sklopljenih ugovora za prijevoz (barkarijoli)      36.000,00 kn
Iz svega iznesenog ukupno ostvarena sredstva do dana 30. Lipnja 2016. su 584.000,00 kn
 
Po osnovi koncesija SDŽ koji je prihod Države 1/3, Županije 1/3 gdje i Grada
1/3  do dana 30. lipnja 2016.g. Grad je ostvario                                              440.271,15 kn
 
 
Službe Jedinstvenog upravnog odjela rješavale su brojne zahtjeve fizičkih i pravnih osoba, te donijele odgovarajuće rješenja, zaključke, koncesijska odobrenja te obavljale sve ostale poslove potrebne za uredno funkcioniranje grada.
 
S poštovanjem,
GRADONAČELNIK
 
Rino Budrović, dipl. ing.


 

IZVJEŠĆE JE DOSTUPNO ZA PREUZIMANJE OVDJE

 

Facebook
WhatsApp
Twitter

POVEZANO